jaaaaaaaaa yk13 lähti käyntiin
Taas eilen käyty pohjan kautta tunnelmien osalta, kun meille saapui kp1.
Taas eilen käyty pohjan kautta tunnelmien osalta, kun meille saapui kp1.
Hups hups oon vissiin laskenu väärin..eletään siis yk12, seuraava kierto yk13! Piinapäivä(t) menossa, kun nyt kp 31/31, ei oireita.
Jos ei huomisaamuun mennessä oo alkanu, niin testaan.
Minä tyhmä ostin h&m:ltä ihanan lintu-mammapaidan..