kp 31/28 ei menkkoja eikä plussaa

Huomenta!

Eikö jo noilla lukemilla (31/28) pitäisi plussa testissä näkyä? Oon tehny kaks testiä ja molemmat negoja. Testit one step (mammaksi.fi) herkkiä testejä. Mun kuukautiskalenterin mielestä kuitenkin tämä on ensimmäinen aamu kun menkat on myöhässä, vaikkakin kierto on ollut jonkun aikaa jo se 28, muttei nyt sentää ikinä yli kp31:sen.

Voisiko imetyksen lopettaminen sekoittaa hormonitoimintaa sen verran että kk -kierto viivästyy? 

Tai voisiko särkylääkkeet/sairastelu ovis-viikolla sotkea kiertoa? 

Tai mikä tähän on syynä ellei raskaus.. milloin sen raskauden sitten pitäisi näkyä testissä? Esikoisesta plussa pärähti testiin seuraavana päivänä siitä kun menkkojen piti alkaa eikä siinä tarvinnut mitään arvuutella. Hitto miten rasittavaa tää..

Pitäisikö käydä nyt ostaa joku megasuperhyperhyvätesti (clearblue) johon tuhlata euroja..miksei muka tämmönen halvempi testi kelpaa..

Pitäisiköhän vaan oottaa sinne tiistaille, että menkat on sen 28 kp:n mukaan viikon myöhässä ja seuraava sitten ens pe kun kp31 mukaan tulee viikko. Sitten soitan kyllä jo neuvolaan.

Kokemuksia tälläsestä?

 

Perhe Raskaus ja synnytys

Kp 30/28

Huomenta!

Noniin, mulla on tavallaan menkat myöhässä, riippuen siitä, miten katson asiaa.

Mun kierto on ollut nyt jonkun aikaa 28 päivää ja nyt mennään siis kp 30/28. Mutta jos katotaa eri tavalla (miten mun womanlog sovellus laskee ei-kehittyneellä asetuksella) menkkojen pitäisi alkaa tänään (kehittyneen version mukaan on menkat myöhässä kaksi päivää).

Oireitahan mulla ei oo, mutta oon ootellu tosiaa menkkojen alkavan ma-ti eikä ne olleetkaan alkaneet tähänkään aamuun mennessä. Oon jopa jumpassa pitänyt suojaakin, josko ne alkavat kesken jumpan, mutta ei. 

No, nyt mulla nököttää pissinen purkki ja testi tuolla vessassa mutten uskalla mennä testaamaan koska TODELLISESSA MAAILMASSA missä oon niin kyyninen, tämä ”sekaannus” johtuu myöhästyneestä ovulaatiosta, josta mulla ei siis oo mitään tietoa, koska juuri sillä viikolla kun oviksen piti olla, mulla poistettiin hammas ja olin kipeänä samaan aikaan ja söin siis särkylääkettä jonkin verran päivään. Kipuilusta yleensä ovulaation tunnistan, koska en tikuta sen stressin takia mitä se mulle tuottaa.

No, koha tää mun uskallus veisi mut tonne vessaan testaamaan sen pissin. Oon jo valmiiksi pettynyt. -_- 

Ois se aika outoakin että raskautuisin ekasta kierrosta missä en enää imetä. Nyt siis eletään yk12, laskettu aika osuisi aika lähelle mun synttäreitä 😀 

Perhe Raskaus ja synnytys