Biozell AINA -sarjan tuotteet ovat #isijatytot suosikkituotteita
Wau! Tuntuupa mahtavalta nähdä yhteistyön jälki konkreettisesti. Sovimme Biozellin kanssa keväällä yhteistyöstä ja nyt AINA -tuotesarja on kaupoissa ja on saanut lositavan startin. Monet ovat siis testanneet ja hyväksi todenneet 🙂 Nyt mukana on myös Isin ja tyttöjen pieni lettivihko, mikä on hauska lisä tuotteen mukaan! Ohessa (julkaisuvapaa) tiedote yhteistyöstä ja mukana on myös tieto tulevasta lettikirjan toisesta osasta, jota muuten kuvataan ensi viikolla Helsingissä.
Kannattaa lisätä snäpissä (isijatytot) tai ottaa seurantaan Instagramissa ja Facebookissa, niin näette matkan varrelta fiiliksiä kuvauksista (@isijatytot). Loistavaa kesää kaikille!
– Matti
Biozell AINA -hiustenhoitosarja ja Isin ja tyttöjen -lettikirjasta tuttu Matti Airola yhteistyöhön
Letitystrendin kasvaessa uusi Biozell AINA -hiustenhoitosarja ja letittävä perheenisä Matti Airola Raumalta yhdistävät voimansa. Keväästä 2016 alkaen yhteistyö tulee näkymään mm. Biozell AINA -sarjan tuotteissa, erilaisissa tapahtumissa ja inspiroivissa yhteisissä projekteissa.
Matti Airola aloitti lettien tekemisen vuonna 2013, johon häntä innoittivat omat tyttäret Maisa ja Kerttu. Matti-isän sydäntä särki, kun silloin 5-vuotias Maisa toivoi lähes päivittäin itselleen ranskanlettiä. Matin mieleen tuli ajatus, että eihän se niin vaikeaa voi olla. Ahkera harjoittelu tuotti tulosta ja tänä päivänä Matilla on Instagramissa 24 000 seuraajaa ja Facebookissa Isin ja tyttöjen hiushommat -sivua seuraa jo 18 000 tykkääjää.
Matti innostui lettien tekemisestä niin paljon, että syksyllä 2015 hän julkaisi Isin ja tyttöjen lettikirjan, joka sai valtavan suosion. AINA -hiustenhoitosarjan lanseerauksen kynnyksellä syntyi ajatus yhteistyöstä Biozell-tuotemerkin kanssa. Kotimaisen kokoperheen Biozell AINA -tuotesarjan arvot kohtasivat Matin upeasti kantamien perhearvojen kanssa.
”On mahtavaa aloittaa laajamittainen yhteistyö tunnetun kotimaisen hiustuotevalmistajan kanssa. Minulle yksi tärkeimmistä asioista on kotimaisuus ja se on tärkeä arvo myös Biozellille. Lanseerattavan Biozell AINA tuotesarjan tuotteet ovat Avainlippu-tuotteita ja näen sen todella tärkeänä. Lisäksi on hienoa, että tuotteet tulevat olemaan kaikkien kuluttajien saatavilla, niin perheiden kuin nuorten ja vanhempienkin aikuisten.”, Matti Airola kertoo.
Myös lettikirja saa jatkoa, kun lokakuussa 2016 julkaistaan Isin ja tyttöjen lettikirja – Bileet!
Tiedustelut Norlas Oy: Kaisa Tuppura, kaisa.tuppura@norlas.fi, p. 045 6325 933 / Jaana Blomster, jaana.blomster@norlas.fi, p. 040 7788 914
Biozell AINA -hiustenhoitosarja Biozell AINA -tuotesarja on kehitetty vastaamaan koko perheen päivittäisiin hiustenhoidon tarpeisiin. Sarjan ulkoasu on ajattoman tyylikäs, mutta kotoisa, tuoden tuulahduksen suomalaisille tärkeistä arvoista – kuten kotimaisesta luonnosta. Tuoteperheen AINA-nimi kuvaa asioita jokapäiväisessä elämässämme. Tuotteesta löytyvä Avainlippu-merkki on osoitus kotimaisesta työstä.
Norlas Oy on perustettu vuonna 1943. Tehdas toimi aluksi Kalevankadulla Helsingin ytimessä. Norlas hankki Suomen ensimmäisen aerosolikoneen 1950-luvulla, kun isot tupeeraukset tulivat muotiin. 2010-luvun alussa brändi sai uuden ilmeen, kun tuotereseptiikka ja pakkaukset uudistettiin. Parin viimeisen vuoden aikana on kehitetty lisää uusia, erityisesti pohjoismaisille hiuksille sopivia tuotteita ja kokonaisia tuoteperheitä, jotka ilahduttavat erinomaisella hintalaatu-suhteellaan.