Reklamaatio kannattaa
Kohtasin toissa viikolla maailmaani kuohuttaneen ongelman. Olin ostanut itselleni iltanaposteltavaksi Cloettan Emoji-aakkoset, joka on viime aikoina kuulunut suosikkeihini. Pettymys oli valtava, kun hetken natusteltuani aloin ihmetellä, miksei kirpeitä karkkeja satu ollenkaan hyppysiini. no eihän ne satu, kun niitä ei ole koko pussissa! Säntäsin saman tien kiukuspäissäni nettiin etsimään jotain paikkaa, jossa jakaa tämä kauhea kokemus ja samalla reklamoida Cloettalle. Löysin tiedon, että pussi pitäisi postittaa konttorille, mutta en ollut valmis luopumaan viimeisistäkin iltanamuistani. Niinpä kirjoitin Cloettalle kummastelevan, jopa kohtalaisen asiallisen palautteen. Palautteessa toin ilmi sen, että ostin koko pussin lähinnä juuri kirpeiden karkkien takia ja vaikka pussissa lukee, että sekoitussuhde saattaa vaihdella, niin joku roti sentään. Viime viikolla laatikkoon kolahti kirje Cloettalta:
Sain kirjeen lisäksi korvauksena kärsimyksestäni pikkupussin karkkia ja pastilliaskin. Nyt on taas rauha maassa, vaikka juhannuksena ystäväni sanoikin, ettei seuraavassakaan Emoji-pussissa ollut kuin muutama kirpeä…