Miksi jokaisella pitäisi olla oma Air Force One

Ja kun sanon ”jokaisella”, tarkoitan tietenkin ”minulla”.

  • Koska se nyt vain olisi friggin’ siistiä.
  • Turhat autoiluliitännäiset asiat, kuten talvirenkaat, olisivat oikeasti tarpeettomia. Niiltä vapautuvan varastotilan voisi käyttää säilyttämään näpsäköitä lentomatkustusasuja. Joita tarvitaan uusia.
  • Koska kaikki kulkisivat lentokoneella, ei teitä tarvitsisi enää suolata ja tästä johtuen talvikengät säilyisivät parempina pidempään.
  • Kerrankin voisi rauhassa kokeilla, löytyykö se pelastusliivi _oikeasti_ sieltä istuimen alta ja tuleeko happinaamarista happea vai ilokaasua.
  • Työllistävä vaikutus piloteille. Koska sinä olet viimeksi suonut ajatustakaan heidän työtilanteelleen?
  • Mahdollisuus syödä minikokoista ja pikkuiselle tarjottimelle lokeroihin eroteltua tulikuumaa ruokaa joka päivä!
  • Minä olen aina halunnut vääntää siitä ”Vain hätätilanteessa”-vivusta.
  • Voisi lennellä pelkästään ilmakuopissa, eikä näin tarvitsisi minkäänlaista lisäjännitystä elämäänsä enää ikinä.

220px-air_force_one.jpg

Harrison Fordin ilme, kun hän kuulee, että minun erityislentokoneessani on punainen sisustus ja Wii

Suhteet Oma elämä Höpsöä

Valokuvaussovelluksia, joille olisi huutava tarve

Sanumarian palstalla käytiin (lyhyttä) kommenttikeskustelua valokuvaussovellusten ihmeistä. Tämä toi auttamattomasti mieleen sen, miten teknologia raahaa ikävästi oikean ihmiselämän ja sen asettamien tarpeiden jälkijunassa. Miksei, oi miksei, näitä ole vielä saatavissa minun puhelimeen:

  • Yläviistoherutusnaamakuva -app. Kaikille meille, jotka emme jaksaisi nostaa sitä kameraa siihen kaikista imartelevimpaan kulmaan itse.
  • iHaveFriends -itsekuvaus-removal-app. Eli on minulla kavereita, jotka ottavat minusta mairittelevia kuvia heti ensi yrittämällä. En suinkaan ole kuvannut itse itseäni tunteja peilin kautta löytääkseni sen yhden säällisen. Taas.
  • Kissankarvanpoistosovellus. Hah, tarrarullateollisuus on tullut loppuunsa (ai mitenniin joku rullailee muuten kuin valokuvatodisteita varten?)! Samalla voisi poistaa myös kissanhiekkahiput sekä pölypallot taustalta. Niin, ja tiskata astiat. Olen ansainnut palan elämää Kotiliedessä, edes virtuaalisesti.
  • Oman elämänsä Masterchef -filtteri. Vihdoinkin ne fb-peukut aamiassämpylä- ja puoliksi syöty mansikkajogurtti -kuvistani lakkaavat olemasta sarkastisia.
  • BabyBeautify. Hah, mitä sitten, jos sillä on äitinsä nenä ja isänsä otsa. Ja villisian poskilihat. Sitä vartenhan on teknologia. Ja invasiivinen plastiikkakirurgia, sitten myöhemmin kouluiässä.
  • Näytän hyvältä poseeraamatta, toisin kuin nuo muut -sovellus. In your face luonnottoman fotogeeniset ihmiset (ja muutkin, joista en pidä). Eli ne, joiden vieressä näyttää itse aina epilepsiakohtauksesta kärsivältä joenvarsimutapeikoilta. Tässäpä teille vähän omaa lääkettänne.
  • Väkisinnaurattaja-app. Ei enää niitä ikäviä todisteita tilanteista, joissa vitseilleni nauran vain minä itse. Tämän sovelluksen avulla omat läpät omat muidenkin mielestä todistettavasti ne hauskimmat.
  • Kaksoisleuka-a-gogo. Tämä ei niinkään poista omaa kaksaria, mutta tekee kaikille muille kuvassa oleville tieteellisen laskennan avulla approksimoidut 18,7% omaasi suuremmat kaksoisleuat. Näin ollen täydellisesti väistäen ikävät ja tunkeilevat kysymykset OMAN kuvasi muokkaamisesta.

Kiirehdi jo, teknologia!

Suhteet Oma elämä Höpsöä