Ripsiseerumia ja mansikoita


Tulipa hankittua uus puhelin, Samsung S3 🙂 Oon tykänny tosi paljon mitä tähän mennessä on tullu käytettyä! Kamera hyvä, hyviä pelejä, netti toimii ja facebook keskustelut on käteviä… mitä muuta sitä kännykkään enää tarviikaan?
Entinen Lumia 800 koko ajan flippaili ja lopulta ei suostunut enää lataamaan ollenkaan. Kävi 3 kertaa huollossa ja nyt neljännen kerran se lähetettiin johonkin Nokialle, i dont know mutta olipa tullu sekin kunnossa ilmaiseksi. No, saipa isä siitä toisen uuden puhelimen

Ei aina niitä perus pillifarkkuja, i like! Porvoon Seppälästä

Vähän vaihtelua perus pompuloihin, Glitter

Töherystä.. tuli liian sotkuisen näköinen


Ripsien & kulmien kasvatus alkaakoon! BeautyFlash- Eyelash growth booster.

Muutama kilo mansikoita. Mansikka varastot täynnä, ainakin toistaiseksi!
…;)