LA VENTE PRIVÉE BALMAIN

Balmainin yksityisale oli jotain aivan uskomatonta!!!
Olen niin onnellinen että menin sinne, stay tuned niin saatte nähdä mitä ostin.




Balmainin yksityisale oli jotain aivan uskomatonta!!!
Olen niin onnellinen että menin sinne, stay tuned niin saatte nähdä mitä ostin.




Lauantaina mentiin ulos Agnèsin kanssa ja juhlittiin hmmm…, kunnolla!
Teemana oli paljettejä ja meidän ystävän koira Amy oli paras ja söpöin asuste.


