Photo a day #3 Something sweet

Ruokalinjalla mennään tämän päivän haastekuvan parissa. Maistoin tuota jäätelöä viikolla ensimmäsen kerran ja oli kyllä hyvää!

Ruokalinjalla mennään tämän päivän haastekuvan parissa. Maistoin tuota jäätelöä viikolla ensimmäsen kerran ja oli kyllä hyvää!