Photo a day #11 Hymy

Haasteesta jo 11 päivää takana. Kuvaaminen ei oo onneksi ollut vaikeaa vaan kuvat on saanut helposti otettua : ) Pahoittelen naamani epäpuhtautta, tarkoituksena on alkaa tekemään sillekkin jotain tässä lähiaikoina.

Haasteesta jo 11 päivää takana. Kuvaaminen ei oo onneksi ollut vaikeaa vaan kuvat on saanut helposti otettua : ) Pahoittelen naamani epäpuhtautta, tarkoituksena on alkaa tekemään sillekkin jotain tässä lähiaikoina.