Bad-Ass päivis 1. Stooritime time!:D
Uus nimi onkin Bad-Ass päiväkirja xdd. Tässä mun 1. Stooritime. Tai siis tuleva tapahtuma kyseessä. Minä, ihana 15vee tyttö karkaa… 48h päästä Joensuusta, Kyllä, Hesaan💛 Oon ihan fiiliksis. Saan ilmasen kämpän, ja pari kamuu! Mikä vois mennä huonosti? Ei mikää! Päivittelen tänne mun elämää<3