Kiusaaminen & Negaatio
Hei kaikille,aloitus on nyt ehkä hiukan ”synkkä” , mutta viimeaikoina paljon päässäni pyörinyt aihealue = Kiusaaminen ja negaatio Olen itse koulukiusattu, olin lähes koko kouluaikani sitä. Alkuun kiusaaminen johtui ehkä siitä että olin todella ujo ja hiljainen ja myöhemmin varmaan erilaisuudestani. Leikittelin eri tyyleillä ja minulla oli paljon itseäni vanhempi kaveripiiri,kumppanini olivat minua vanhempia. Elämä […]