Ei kannata murehtia Koronasta se menee ajallaan pois kaikella on aikansa älkää ahdistuko kannattaa lukea tehdä sunnitelmia haaveilla vaikka et tiedä tulevasta tietysti pitää katsoa tiedotus tilaisuudet vaikka ne ahdistavat mutta se on vain elämää älkää vaipuko ahdistukseen on paljon muutaki kuin Korona jutelkaa FB:ssä, puhelimessa WhatsApp:pin kautta tai lähetä ystävälle sähkö postia ja laita viestiä että hän käy lukemassa näin pidät yhteyttä ei saa menettää elämän toivoa aina on toivoa elämässä vaikka on kurjuuttakin kuten nyt voimia kaikille tämän Koronan jaksamisessa pärjäilkää kaikesta huolimatta ja pitäkää yhteyttä ja välttäkää lähi kontakteja vain kauppa käynti ja koiran kanssa lekkeily ja ulkoilu luonossa ja turva väli jos muita ihmisiä
Koronavirus voi ahdistaa sekä aikuista että lasta – Näin pidät itsestäsi ja läheisistäsi huolta:
https://thl.fi/fi/-/koronavirus-voi-ahdistaa-seka-aikuista-etta-lasta-nain-pidat-itsestasi-ja-laheisistasi-huolta
Toivottavasti voit hyvin kaikesta huolimatta voikaa kaikki lukijat hyvin