Älkää Murehtiko Koronasta tehkää jotain muuta kotona voi tehdä aika lajasti kaikkea…

Ei kannata murehtia Koronasta se menee ajallaan pois kaikella on aikansa älkää ahdistuko kannattaa lukea tehdä sunnitelmia  haaveilla vaikka et tiedä tulevasta tietysti pitää katsoa tiedotus tilaisuudet vaikka ne ahdistavat mutta se on vain elämää älkää vaipuko ahdistukseen on paljon muutaki kuin Korona jutelkaa FB:ssä, puhelimessa WhatsApp:pin kautta tai lähetä ystävälle sähkö postia ja laita viestiä että hän käy lukemassa näin pidät yhteyttä ei saa menettää elämän toivoa aina on toivoa elämässä vaikka on kurjuuttakin kuten nyt voimia kaikille tämän Koronan jaksamisessa pärjäilkää kaikesta huolimatta ja pitäkää yhteyttä ja välttäkää lähi kontakteja vain kauppa käynti ja koiran kanssa lekkeily ja ulkoilu luonossa ja turva väli jos muita ihmisiä

Koronavirus voi ahdistaa sekä aikuista että lasta – Näin pidät itsestäsi ja läheisistäsi huolta:

https://thl.fi/fi/-/koronavirus-voi-ahdistaa-seka-aikuista-etta-lasta-nain-pidat-itsestasi-ja-laheisistasi-huolta

Toivottavasti voit hyvin kaikesta huolimatta voikaa kaikki lukijat hyvin

 

Puheenaiheet Mieli Terveys Ajattelin tänään