Kiusaaminen
Tiedän tästä aiheesta on varmasti jauhettu monta kertaa. Mutta halusin jakaa oman kokemukseni. Koska kiusaaminen on oikeasti inhottavaa ja se on todella väärin!! PUUTUMME todella harvoin kiusaamiseen ja kiusaamista näemme päivittäin miksi emme kuitenkaan puutu kiusaamiseen kun siihen on mahdollisuus? Miksi katsomme vierestä? Onko se oikein kiusata jotakin toista ulkonäön, taustan, ihonvärin tai jopa vamman […]