”Looks like library is your second home.”

Palasin lauantaina Sheffieldiin. 12 tunnin matkustaminen ja Niagaran lailla vuotava nokka imivät aika tehokkaasti mehut ihmisestä. Seuraavat kaksi päivää meni kirjastossa, lopputuloksena tähänastisen elämäni huonoin essein, surkein presentaation ja yksi todennäköisesti hylätty tenttisuoritus. Illalla oli lohdutusta ruuan ja punkun merkeissä, sekä 12 tunnin yöunet. Elämä näyttää taas huomattavasti leppoisammalta. Ja on ihanaa olla täällä! En edes ollut tajunnut kuinka ikävä oli ollut näitä tyyppejä. (En suostu ajattelemaan, että kohta pitää taas lähteä, ilman tietoa seuraavasta paluusta. Mutta kahtellaa sitä sitten.)

ps. Jos joku joskus väittää, että kosher-ruokavaihtoehto on parasta mitä lentokoneessa saa, esitän vienosti eriävän mielipiteen. Oli maultaan ihan ok, näytti vauvanruualta, mutta sisältö jäi mysteeriksi, koska tuoteselotus oli hepreaa, kirjaimellisesti.

Puheenaiheet Ajattelin tänään