Ajan tuloa ei voi estää

Untitled-7.jpg

Onko tosiaan niin, että käsillä on kuun viimeinen viikko?

Kevättuoksu vetelee viimeisiään, ja villikissakalenteristakin on enää pari sivua jäljellä. Voi nyt saakeli sentään.

Voiko niitä lisäpäiviä tilata jostain?

Toiveikkain torstaiterkuin Laura, jolle lähestyvä lokakuu tarkoittaa lähinnä tulevia halloween-kemuja. Björkiksi pukeutuminen kiinnostaisi erityisesti. Mites on tyypit: solmutukka ja joutsenmekko  uhka vai mahdollisuus?

Puheenaiheet Ajattelin tänään

East Villagen kukkameri

Ei ole New Yorkin syyskuuta voittanutta, toteaa moni nykkiläinen uuden vuodenajan kynnyksellä.

Kirpakat arkiaamut ja aurinkoiset iltapäivät  niistä on meikänkin syysidylli tehty. Päivistä, joina lempparimekossa tarkenee paljain säärin, mutta ohut takki on jo hyvä olla.
Illoista, joina käydään vuoden viimeisissä ulkoilmakonserteissa, korttelibileissä ja katukirppiksellä. Vaihdetaan soittolistaa ja sytytetään ekat kynttilät.

Kieliipä syksyn tulosta tämäkin: viikon sisällä on käyty katsomassa sekä pienen soholaisteatterin ennakkonäytös että saudiarabialaista elokuvaa.
Konserttilippujakin olen metsästänyt jo viikon.

Salakavala sisätiloihin siirtyminenkö tässä on käynnissä? Toivottavasti ei. Vielä on intiaanikesää jäljellä!

Sen kunniaksi tämä kukkameri:

img_1418.jpg

1.jpg

img_1408.jpg

img_1416.jpg

Suhteet Oma elämä