New Yorkin kevät

IMG_7025.jpg

IMG_6784.jpg

IMG_6770.jpg

IMG_6805.jpg

IMG_6818.jpg

IMG_6791.jpg

IMG_7038.jpg

Tähän ei varmaan kyllästy koskaan.

Kevät New Yorkissa on ihana! Eloon herännyt kaupunki, vehreät puistot, nenään kantautuva ruohon tuoksu ja lämpöiset illat eivät vertaistaan aivan vaivatta löydä. Näin täytyy todeta jopa monen Pariisin-vuoden jälkeen.

Kun lämpöasteita on ilmassa niin monta, että vain pikkutakkia ja tennareita tarvitaan, on vuodenaika parhaimmillaan. New Yorkin toukokuu onkin ehdoton suosikkikuukauteni.

Täällä jos missä kannattaa omistaa pyörä, jolla pinkoa kohti kaupungin ihmeitä: retkelle Queensiin Roosevelt Islandin kautta, piknikille Central Parkiin ja West Side Highwayn nurmikolle Hudson-joen laivoja ihailemaan. Enpä myöskään malta odottaa ulkoilmaleffoja, korttelibileitä ja pian takapihallamme kukkivaa nurmikkoa! Uskomatonta, että suurkaupungissa voi saada sellaisenkin.

Näissä tunnelmissa starttaa tiistain jos toisenkin.

Ihastuttavaa iltapäivää, tyypit! 

Hyvinvointi Mieli

Viikon vintage-löytö

IMG_7016.jpg

IMG_7007.jpg

Se siitä Keski-Amerikan kuumeesta sitten!

Tein puolitahattoman löydön, söpön pikkulaukun, manhattanilaisesta second hand -kaupasta, jonne marssin toissapäivänä kaveriani odotellessa. Sopivaan saumaan sattuikin – kudottu pussukkalaukku noudattelee jotakuinkin samaa etnoteemaa, josta olen viime aikoina vouhottanut. Tästä tulee mukava piristysruiske muuten simppeleihin kesäasuihin. Jes!

Nyt vielä kun väistyisi vihdoin tuo sade ja aurinko palaisi sinne minne kuuluukin, eli taivaalle! Sisällä mököttäminen ei viikonloppuisin kovin metkaa ole. Kumpparit löytyy ja sadetakkikin on, mutta silti ärsyttää.

Mitä sitä tekikään lapsena tällaisina sadepäivinä – kävi videovuokraamossa? Kelpaisi kyllä pari kunnon VHS:ää tähän hätään.

Sateisia sunnuntaisuukkoja!

sydan_2.jpg

Muoti Ostokset