Jamaica no problem

”Heippa vaan!” sanoi palanut, mutta onnellinen bloggaaja.
Jamaika ja Karibianmeren aurinko olivat iki-ihania. Nyt pakollinen paluu arjen ja töiden pariin! Palaillaan lomafiilisten ja kuvakimaran kera pian.

”Heippa vaan!” sanoi palanut, mutta onnellinen bloggaaja.
Jamaika ja Karibianmeren aurinko olivat iki-ihania. Nyt pakollinen paluu arjen ja töiden pariin! Palaillaan lomafiilisten ja kuvakimaran kera pian.

Moi misut! Meitsi lähtee nyt lomalle niin tukka putkella että heikompiakin hirvittää.
Jos allekirjoittaneesta ei kuulu muutamaan päivään, istun rannalla aurinkotuolia palvomassa. Ei siis hätiä mitiä. Palaillaan ensi viikon alussa kuvin ja kirjoituksin. Pitäkää talo pystyssä!
