Lempikahvilani mun

img_3744.jpg

img_3750.jpg

Minulla on lempikahvila.

 

Kahvilani on niin pieni, että sen näkee kokonaisuudessaan, kun sen ikkunoista kurkistaa sisälle.

Kahvilassani soi hyvä musiikki ja sen seinillä kaikuvat innostuneet ideat ja vilkas puheensorina. 

Kahvilassani ruoka tarjoillaan oikeista astioista ja juoma kahvikupeista. Niistä juo asiakas jälkeeni ja vielä sitä seuraavakin.

Kahvilani ei ole tuttu tv:stä tai toiselta puolelta maapalloa, eikä kadun vastaantulijan pahvimukissa loista sen logo. Se ei tuota turhaa jätettä ja merkityksetöntä muoviroskaa. 

Se on kotoinen ja kotikutoinen. Kaikin puolin tavallinen.

 

Se on paikallinen lähikahvilani. 

Onko sinulla sellaista?

 

P.s Myös muilla kulutusvalinnoilla voi tukea oman kotikaupunkinsa tekijöitä. Lukaise vaikkapa täältä miksi. 

Suhteet Oma elämä

Sinipipoinen poika

img_3683.jpg

img_3675.jpg

img_3701.jpg

img_3698.jpg

Miten viettää viikonloppu oivallisesti?

Nappaamalla matkaan greenpointilaisen pojan ja huristelemalla vähän sikin sokin, sinne tänne. Kirjaostoksille. Pyöräkauppaan. Kotikulmien parhaaseen kahvilaan ja hylättyjä pehmokoiria bongailemaan. 

Kamalan kauas ei tarvinnut sinkoilla – tälläkään kertaa. 

Toivottavasti ei teidänkään. Suloista sunnuntai-iltaa!

Suhteet Oma elämä