Vaihde vapaalla

joulukuu_2013_003-001.jpg

Tärähtänyt kuva pojasta herkuttelemassa pizzalla ja hieman sumuinen näkymä Rauman vesitornista tiivistävät meidän vapaapäivän. Tämä torstai on ollut tehty äitini seurasta, pizzasta, pikavisiitistä Vanhaan Raumaan, herkuttelusta ja sellaisista nauruhepuleista, että nyt tiedän mitä sanonta ”nauraa vatsansa kipeäksi” tarkoittaa. 

joulukuu_2013_010_0.jpg

Voihan Rauma. On niissä kotikaupungeissa aina vain jokin sellainen rauhoittava voima. Olen lenkkeillyt lapsuusmaisemissani koiran kanssa, törmännyt yläastekavereihini lastenrattaiden kanssa ja miettinyt kuinka hassulta tuntuu moikata, kuin yhä henkilöinä joita olimme kymmenen vuotta sitten. Tekisi melkein mieli huikata perään, että en muuten enää keiku takapulpetissa, yhdistele napapaitoja ja niittivöitä tai huutele älyttömyyksiä, että musta tulikin ihan normaali ihminen sittenkin. Mutta eipä heilläkään näy enää skeittikenkiä, lainkaan MicMacia tai fritsuja. Hymyilyttää.

joulukuu_2013_028.jpg

Voi kuinka odotankaan huomista iltaa, sitä että olemme jälleen koko pieni perhe koossa, lämmitetään puusauna ja katsotaan telkkaria yhdessä kasassa, kaikkein nuhjuisimmissa ja virttyneimmissä kotivaatteissa totta kai. Yksi päivä vielä, sitten alkaa joulu jo ihan virallisesti. 

Toivottavasti te muutkin saatte huomenna vetää jo villasukat jalkaan ja heittää mielen vapaalle. <3

Suhteet Oma elämä Ystävät ja perhe Ajattelin tänään

Iltahetki

joulukuu_2013_002_0.jpg

Pojan mentyä nukkumaan kaivoin paketointipajaan tarvittavia juttuja esille. Vaikka en askarteluihmisiin lukeudukaan, niin rauhassa paketoiminen on ihan lempparipuuhiani joulun alla. Jos muuten jollain muulla paketointihörhöllä on vielä pakettitarvikkeita hankkimatta, kannattaa poiketa Tigerissa! Löysin sieltä vaikka mitä kivoista pakettikorteista ihaniin samettinauhoihin, ja kaikki ihan parilla hassulla kolikolla. 

Ihanaa juoruilla ihan rauhassa äidin kanssa pitkästä aikaa saman pöydän äärellä. Kaiken maailman asioiden läpi käyminen kasvokkain teekupit kaverina on ihan eri asia kuin soitella arki-iltoina pikapuheluita.

joulukuu_2013_009.jpg

Huomenna minulla onkin vapaapäivä, ah. Maanittelin poikaa ennen nukkumaanmenoa, että nukutaan sitten pitkään aamulla. 

Tämä viikko on ollut tosi hektinen, paljon kiireisempi ja monella tapaa vaativampi kuin mitä olisin arvannut. Siitä huolimatta tosi antoisa kuitenkin.

Ihan varsinaista asiaa minulla ei tainnut olla, halusin tulla vain moikkaamaan joulutunnelmissani ja toivottamaan mukavaa loppuviikkoa! 

Suhteet Oma elämä Ystävät ja perhe