Kävikö pahasti? -valloitti yliopiston!

lokakuu2013_001.jpg

Minä ja Lotta lähdimme tänään kiertämään Tampereen yliopiston kampusta melkoinen pinkka Kävikö pahasti? -flyereita mukanamme. Sujauteltiin noita phocahispidan suunnittelemia lappusia jokaiseen vapaaseen ilmoitustauluun, ja nyt voisi sanoa että kampanja on valloittanut kampuksen.

2013-10-24_lokakuu20131_0.jpg

Melkoista antaumuksellisuutta kampanjalle etten sanoisi: ilahdutimme kanssaopiskelijoita mm. kiipeilemällä pöytien päällä. Törmäsimme myös Mr. Beaniin, joka oli myös sitä mieltä että nyt muutetaan meidän kulttuuria auttavaisempaan ja huomaavaisempaan suuntaan.

2013-10-24_lokakuu20132.jpg

Mikä onni, että kampanjassa on mukana niinkin visuaalinen ja taitava tyyppi kuin phocahispida, niin saadaan tällaisia kaikkia hienoja logoja ja flyereita kampanjan sanomaa levittämään!

lokakuu2013_043.jpg

 

Muista kurkata kampanjan sivuille täältä!  <3 Jos haluat itse kiinnitellä flyereita, niin saat oman tulostettavan lappusesi lähettämällä s-postia phocahispidalle: il******************@****ud.com tai minulle: le************@***il.com

Pus!

Puheenaiheet Ajattelin tänään Uutiset ja yhteiskunta

Spa-terapiaa

Voi vitsit kuinka haluaisinkaan lukeutua siihen ryhmään, joka järjestää itselleen kotona säännöllisiä spa-hetkiä joihin kuuluu kaikkea kynsinauhaöljyistä koko kropan kuorimiseen ja hiusnaamioihin. Mutta olen aivan liian laiska, plus tuo meidän spa-osasto voisi jonkun kaunistelevan kiinteistövälittäjän sanoin olla sellanen ”tosi kompakti kylppäri, joka jättää niitä neliöitä muuhun käyttöön”, eli parin neliön koppi joka toimii lapsi/eläinperheen vessana, kylpyhuoneena ja pyykkitupana ja minun meikkaus/suoristusrautapisteenäni, eli ei kovin kutsuva. Melko tehokasta neliöiden käyttöä tosiaan, etten sanoisi!

Eilen kuitenkin huomasin kuivaa ihoani valitellessa ja kaameita kynsiäni katsellessani että nyt olisi pieni spa-hetki tarpeen. 

Kuorin kädet ihanalla polttareistani saamalla kuorinta-aineella, ja kosteutin ne Decubalin Clinic Creme -voiteella (ihan paras, mikään ei kosteuta samalla tavalla!). Hieroin voidetta erityisesti kynsinauhoihin, enkä kokenut enää tarvitsevani erillistä kynsinauhaöljyä. Kynsien muotoilun jälkeen tunsin tarvitsevani pientä kimallusta, ja lakkasin kynnet ensin Lumene Natural Coden sävyllä Little Miss, jonka päälle sudin monta kerrosta saman sarjan Magic Dust -nimistä glitterlakkaa. Lopputuloksena sain hillityt glitterkynnet, ja voi että miten paljon kivemmalta ihan jo tietsikan naputtelu tai kaupan kassalla pin-koodin näppäily tuntuukaan kun ei lähinnä tekisi mieli tunkea hanskoja käteen.

lokakuu2013_015.jpg

Kun kynnet olivat kunnossa, kuorin koko vartalon ihon Vihreä Kosmetiikka -sarjan suolakuorinnalla. Minulla on todella herkkä tuoksumuisti, ja tuo appelssiinin ja suolan tuoksu palautti minut ”morsiussaunaani” Edenin kylpylän höyrysaunaan, heinäkuuhun kavereideni keskelle. <3 

lokakuu2013_021.jpg

Kasvot kuorin Dermosilin kevyellä kuorinta-aineella, jonka jälkeen tein ihanan naamion Flow -sarjan valkeasta luonnonsavesta. Sain tämän myös kaasoiltani polttaripäivänäni, aika ihanaa kun sain nämä hemmottelutuotteet muistoksi itselleni. 

Hiuksiin levitin hetkeksi vaikuttamaan pesun ja pyyhekuivauksen jälkeen Nioxinin Intensive Treatmentin, jonka huuhtelun ja uuden pyyhekuivauksen jälkeen suihkin latvoihin todella tehokasta Redkenin hoitosuihketta (nämä molemmat sain viime keväänä blogin kautta erilaisten tilaisuuksien yhteydessä, ja olen ollut kovin tykästynyt molempiin).

lokakuu2013_022.jpg

Tässä vaiheessa meidän kylppäri alkoi jo tuntua höyrysaunalta, mutta siinä lämmössä olikin kivaa rasvailla vielä koko kroppa Decubalilla. 

Oli kyllä rentouttavaa hemmottelua, tästä täytyy tehdä tapa (ihan oikeesti eikä vaan meinata). Ei tällainen huolto-operaatio edes vienyt nyt niiin kauaa aikaa, ettei minulla muka olisi sellaiselle vaikka kerran viikossa aikaa, mutta vaikutukset riittävät varmasti moneksi päiväksi. 

Onko teillä muilla jotain omia spa-rutiineja/vinkkejä? 🙂

Kauneus Oma elämä Hyvä olo Meikki