Kohtelias perjantai ja äitiään tyylikkäämpi pikkujäbä

2013-10-18_lokakuu2013.jpg

Lilyn taannoisesta asukuvaviikosta innostuttuani olen postannut tänne muutamia asukuvia, mutta tänään päivän tyyliään esittelee eräs pikkumies! Tässä hänen ”kahvitteluasunsa”, kun kävimme aamupäivällä kahdestaan minisyyslomamme kunniaksi Linkosuolla. Samalla kävimme H&M:stä pipo/hanskaostoksilla, sillä hänen ns. kaupunkiasusteensa alkoivat tuntua jäätävässä tuulessa liian ohkaisilta. Mukaan lähti jälleen raitaa, yllättäen! 😉 Tikkitakki on Espiritin, ja olemme saaneet sen kierrossa itsellemme pojan serkulta. Housut taas ovat viime keväinen alelöytö Lindexiltä, ihanan paksua materiaalia ja söpöt resorit lahkeissa. 

Poika olikin tänään sata kertaa tyylikkäämpi kuin äitinsä, sillä minä vedin pipon päähän ja loikkasin matkaan ekoissa käteen osuvissa vaatteissa, ja huomasin kaupungilla, että nilkkureistani vilkkui valkoiset pallosukkani. 😀

2013-10-18_lokakuu20131.jpg

Tämä aamupäivä tuntui kuin suoralta esimerkiltä niistä kovasti meuhkaamistani pienistä ystävällisistä teoista. Tuntui että kaikki olivat iloisia alkavasta viikonlopusta, sillä joko vain huomasin ihmisten hymyt ja kohteliaisuuden herkemmin tämän kampanjan myötä, tai sitten kaikki vastaantulijat vain sattuivat olemaan aivan loistavalla tuulella. Niitä ihania pieniä ystävällisyyden tekoja: eräs mies piti meille Stockalla hissiä auki että ehdimme mukaan, kahvilassa oli todella hymyileväisiä ja huomaavaisia myyjiä, autot pysähtyivät suojatien eteen ja kaupan kassa huikkasi hyvän viikonlopun toivotukset. 

Onko tämä vain nyt sitä, että kiinnitän nyt jotenkin erityishuomiota ihmisten ystävällisyyteen, vai ovatko kaikki tänään aivan loistotuulella? 

En osaa muuten edes kuvailla, kuinka onnellinen olen Kävikö pahasti? -kampanjan saamasta suosiosta. On vaan aivan mahtavaa, että näin moni on kokenut asian omakseen ja lähtenyt mukaan tähän meidän kaikkien yhteiseen toisista välittämisen sanomaan. Ihan uskomatonta. Olen niin iloinen siitä viestiketjusta blogini fb-sivuilla, jonka ansiosta kampanja päätettiin spontaanisti yhteistuumin laittaa pystyyn, ja tuosta ihanasta phocahispidan suunnittelemasta logosta. Luulin, että kamppikseen tulisivat mukaan vain viestiketjussa olijat ja ehkä pari meidän kaveria! Jos vielä viikko sitten uskoni ihmisyyteen horjui, se on nyt taas noussut suurella harppauksella vahvemmaksi. Kiitos siis kaikille jotka olette tässä projektissa mukana. <3

Muoti Oma elämä Ystävät ja perhe Päivän tyyli

Kävikö pahasti? -kotistudio

Meillä oli juuri Lotan kanssa hyvin hermostuneen hihityksen täyteinen kotistudio skype-yhteydellä Yle uutisten Suora linja ohjelmaan Kävikö pahasti? -kamppiksen tienoilta. Meitä jännitti aivan törkeästi, ja hermostus näkyy varmaan pienenä jäykkyytenä ja hekotteluna ohjelmassa, iik!

lokakuu2013_024.jpg

Ammattimaiset kuvausvehkeet eli kirjapinon varaan tuettu tabletti!

Kaikki hyvän mielen ja välittämisen kamppiksessa mukana olevat telkkari päälle kakkoselta kello: 19.20, saatte kuulla melko häkeltyneet terveiset tältä tiimiltä. Terkkuja phocahispidalle sinne etelään, toivottavasti et ihan häpeä meidän kampanja-edustusta vaikket mukaan päässytkään. 😉

Suhteet Oma elämä Ajattelin tänään Uutiset ja yhteiskunta