Kysymyksiä kysymyksiä!

kesakuu13_029.jpg

Heippa hei! Huomasin tuossa eräänä päivänä, että blogini täyttää ihan kohta vuoden. Ajattelin viime heinäkuussa, että tämä olisi yksi niistä projekteista joihin syöksyn innoissani ja unohdan parin viikon päästä, vähän kuin kynsien siistinä pitäminen, tai ne kunnianhimoiset ”tilaan kaikista kuvista paperiversiot ja laitan ne aikajärjestyksessä teemoittain omiin albumeihinsa” -henkiset hommat. Mutta toisin kävi, tästä on tullut ihan yksi lemppariharrastus. Ja kaikkein huipuinta on ollut huomata, kuinka ihanan oloista porukkaa olen saanut kyytiini tämän vuoden mittaisen reissun varrella. <3

Olisi kivaa tehdä joku superhieno/tarkkaan mietitty postaus lähestyvän vuosipäivän kunniaksi, mutta juuri nyt tilanne on tämä että istun autossa kuskaamassa pientä kuumepotilasta naapurikaupunkiin lääkäriin. Ajattelin kuitenkin että olisi hauskaa tehdä sellainen perinteinen kysymyspostaus. Katsotaan tuleeko kysymyksiä ihan omaksi postaukseksi asti, vai vastailenko vain tähän kommenttiboksiin (vai tuleeko niitä yhtään, haha!).

Täten laitan kysymyspostauksen käyntiin, eli jos sinun on ikinä tehnyt mieli kysyä jotain tänne eksyessäsi, niin nyt olisi loistava tilaisuus! 🙂

(Täällä käy kommenttien perusteella niin fiksuja ja ystävällisiä ihmisiä, ettei varmaan edes tarvitse mainita mistään superhenkilökohtaisuuksiin menemisestä.) <3

 

Suhteet Oma elämä

Loman sivuvaikutukset

Niiden perinteisten ”mikä päivä tänään onkaan” ja ajantajun kadottamisten lisäksi tässä lomailussa on ollut muitakin sivuvaikutuksia. Lompsuttelin äsken esimerkiksi iloisesti anoppini crocsit jalassa yöhousuissani koiran kanssa naapuria vastaan, enkä edes kyseenalaistanut vaatetustani morjestaessani häntä. Kahvittelu kekseineen on lipsunut normaaliksi ateriankorvaajaksi, kun taas esimerkiksi grillatut auraherkkusienet ja salaatti käyvät iltapalaksi. Normaalisti yhdeksältä pojalle luetaan viimeinen iltasatu, tänään yhdeksältä hypättiin vielä viimeiset pomput trampoliinissa.

heinakuu13_115.jpg

 

Lisäksi puheestani on merkillisesti hävinnyt kirjaimia. Normaali ”kato nyt” onkin ”kat ny!” ja säätilaa tiedustelen kysymällä ”kumne sää siel o?”. En puhu kotioloissa kovinkaan vahvasti murteella (ainakaan luullakseni, hehhe!), mutta ei tarvita kuin päivä tai pari Raumalla ja lähistöllä niin kieleni länsirannikoistuu taas välittömästi. Sillai se o ain menny. Tässä syy, miksi kirjoitan enimmäkseen kirjakielellä. 😉

heinakuu13_097.jpg

Loman sivuvaikutuksena on myös melkoinen vitamiiniyliannos, sen verran perusteellisesti on tullut popsittua musta -ja punaviinimarjoja, vadelmia, mustikoita, mansikoita ja herneitä. Olen hehkuttanut jo muiden kyllästymiseen saakka sitä kuinka siistiä minusta on hakea salaatit, sipulit ja kurkut suoraan pihan kasvimaalta, puhumattakaan yrteistä ja kypsyvistä tomaattitertuista. 

heinakuu13_049_0.jpg

heinakuu13_051.jpg

Meidän yleensä melko rauhallinen karvanassummekin on selvästi lomafiiliksissä, sen verran on pallo saanut kyytiä.

Ajateltiin, että loman sivuvaikutuksena voisi olla tutin mystinen katoaminen. Kestettiin nukkumaan mennessä puoli tuntia, kunnes sydän särkyneinä todettiin että kakkamaisin idea ikinä. Eli ei sittenkään vielä.

Hyvää yötä! <3

 

 

Suhteet Oma elämä Ystävät ja perhe