Keskikesän juhla

kesakuu13_026.jpg

 

Ajattelin tulla pikaisesti toivottamaan teille letkeää juhannusta! Toivottavasti kaikilla on ollut kivaa, ootte muistaneet aurinkorasvan eikä paarmat ja hyttyset ole syöneet elävältä. Toivottavasti ootte nautiskelleet valkkaria ja mansikoita ja lötkötelleet ulkona musiikkia kuunnellen. Tai tehneet sitä mikä kenestäkin kivaan juhannukseen kuuluu! 

Me hylättiin pyöräilyhaaveet kun huomattiin millainen kasa tavaraa meille oli tulossa mukaan yhdeksi mökki-illaksi. Hei ihan oikeesti! Eipä tulisi meistä rinkkamatkailijoita ei… Pelattiin yöhön asti pirttipöydän ääressä matkakokoista Time`s up-peliä, joka oli muuten ihan älyttömän hauska! Täytyypä hankkia se meillekin. 

Nyt eräs naku-uimari on päikkäreillä ja minä välttelen autonpesupuuhia tässä blogin ääressä, hehe. Täällä mamilassa on sellainen puhallettava uima-allas, joka on noussut nyt ihan ykköshitiksi. Koko ajan ”mennä” ja ”uimma”! Voi sitä kiukkua jos ei mennä uimma. 

Päikkäreiden jälkeen lähdetään vähän kahvittelemaan naperoporukan kanssa.

Ai että miten tykkäänkään juhannuksesta!

kesakuu13_034.jpg

Eläkkä ihmisiks!

Suhteet Oma elämä Ystävät ja perhe

Terveisiä korttipajasta

Täällä kirjoittelee eräs käsikramppinen bloggaaja. Neljäkymmentäviisi hääkutsua ovat nyt siistissä pinossa, luonnollisesti käsin kirjoitettuina. Ihminen joka ei askartele ikinä, harrasta minkäänlaista näpräämistä, on luonteeltaan suurpiirteinen ja laiska päättää luonnollisesti kirjoittaa ne käsin kun siinä on omaa henkilökohtaista tunnelmaa. Eniten sitä yllättyy kun yllättää itse itsensä, kuten minä.

Kutsut ovat nyt ”muutamaa pikkujuttua” (saa nähdä kuinka pikkujuttu esim. rusettien vääntäminen on kaltaiselleni poropeukalolle) vaille valmiita, ja olivat paljon työläämpi homma mitä olisin arvannutkaan. Kortteja suunnitellessani julistin miehelle ja kaasoille, että haluan sitten jotain simppelin tyylikästä, ilman mitään kruusailuja. Mahdollisimman helppotekoisia myös.

Melko loogista, että korttimme muodostuvat periaatteesta kahdesta korttipaperista, taitoksista, vaativat tarkkoja liimahommia, ja sisältävät nauhaa ym, ja ovat käsin kirjoitettuja.

Tosiaan, joskus niitä yllätyksiä ei tarvitse etsiä kaukaa.

Mutta kaikesta huolimatta nyt voin aika tyytyväisenä sanoa, että näyttävät jo ilman viimeistelyjäkin aika hemmetin hyvältä! Tehtiin itsellemme DL, joka määrää että kutsujen on oltava vieraiden postilaatikoissa ensi viikon perjantaina. Tekisi ihan hirmuisesti leveillä tässä nyt aikaansaannosteni kuvalla, mutta odotetaan nyt kuitenkin että vieraat saavat omansa, ja sitten voin vilauttaa kutsuja täällä blogissakin! 

Meidän oli tarkoitus viettää juhannusta ihan vaan lokoisasti anoppilassa mitään tekemättä, mutta saatiinkin ex-tempore ehdotus lähteä kavereiden mökille huomenna iltaa istumaan. Mieheni äiti tarjoutui lapsenvahdiksi, joten päätettiin että mikäs siinä, hypätään huomenna fillareiden selkään ja pakataan eväät kylmälaukkuun ja pyöräillään 15 km päähän kavereita moikkaamaan.

Innostuin niin Lana Del Rey`n keikalla kukkaseppeleistä, ja kun vielä täällä Lilyssäkin on vilissyt toinen toistaan ihanampia kukkakruunuja, että minäkin yritän kyhätä huomenna lähiniityltä omani juhannusasusteeksi!

Rentouttavaa juhannusta murut!

Suhteet Oma elämä