Sunday funday

Ihana aurinkoinen sunnuntai.

Valon brunssi, ekat pystyjäätelöt ja loikoilua laiturilla.

Ja uus ihan oikeasti maailman coolein nahkatakki Uffilta.

img_4730.jpg

img_4709.jpg

img_4715.jpg

img_4713.jpg

img_4741.jpg

img_4742.jpg

img_4746.jpg

img_4749.jpg

img_4748.jpg

Nalle oli kans tullu ottamaan arskaa.

img_4753.jpg

Löysin mun takkiin sopivan menopelin!

img_4755.jpg

img_4763.jpg

img_4770.jpg

Kesämies.

img_4773.jpg

img_4775.jpg

img_4776.jpg

Masalla tietysti Irish coffee ja mulla Banana split.

img_4779.jpg

img_4784.jpg

img_4788.jpg

Nyt se rusketusstressi sit alkaa taas.

img_4798.jpg

img_4805.jpg

img_4809.jpg

Tossa uudellakin sillalla oli jo paljon rakkauslukkoja.

img_4811.jpg

img_4813.jpg

Kumiankka!

img_4815.jpg

img_4824.jpg

Joka tuoksu ihanalta hahahah! 

img_4821.jpg

Mä lähen nyt täyttämään vappupalloja huomiselle ja tiistaille. Mut löytää sillon Tampereen Keskustorilta kiinnitettynä pallonippuun, että saa tulla tekemään kauppoja!

 

Muoti Oma elämä Ystävät ja perhe Päivän tyyli

Viikko jona kävin mummulassa, juoksin ja ostin intiaanipäähineen

Morjens!

Tää viikko on ollut arkinen ja kiva. Huomasin tuossa hmm tiistaina, että mun jääkapissa ei ole mitään ruokaa, joten lähdin mummulaan Huittisiin. Olin siellä yhden yön, kävin lenkillä, söin kaksitoista lettua ja kaksi munkkia. Niin ja vaihdoin kevätverhot.

Torstaina tulin himaan kantaen korillista ruokaa. Perjantaina oli koulussa siivoustalkoot (siivosin mm. jääkaapin, jossa oli maitoa jonka päivämäärä oli 4.12.2011………) ja illalla istuttiin Matin kanssa Europassa ja juotiin sangriaa (ja skumppaa) pelaten Trivial Pursuitia. Ainiin ja sitä ennen käytiin Hentsulla shoppailemassa vähän fashion against aids-mallistoa. Uuuuu että teinki kivoja löytöjä.

Mut tässä asukuvia ja kaikkee viikon varrelta!

img_4599.jpg

 

img_4481.jpg

img_4518.jpg

img_4697.jpg

Saaks tällasia kuvia ees laittaa blogiin?

img_4484.jpg

Mä vähän living in the edge ku olin lenkillä.

img_4515.jpg

img_4525.jpg

Niiiiin hyviä. En vois ikinä olla mikää karppaaja!

img_4533.jpg

img_4550.jpg

Kukkapyjama.

img_4556.jpg

Tällasen Punahilkkakorin kans tulin kotiin.

img_4569.jpg

Kadut on kuivat! Lempparikengät naftaliinista vamos!

img_4570.jpg

img_4602.jpg

Pakotin Matin asukuvaajaksi.

img_4606.jpg

img_4608.jpg

img_4612.jpg

img_4620.jpg

img_4624.jpg

Aina tyylikäs Masa!

img_4629.jpg

Nää olisin halunnu tositosi paljon mut ei ollu enää kokoja.

img_4631.jpg

Mut Masa myyrä osti riippumaton!

img_4634.jpg

img_4636.jpg

Happy Hour(s).

photo_on_2012-04-28_at_16.57.jpg

Mun FAA- malliston ostokset oli kännykkäkotelo, ihana minihame ja maailman siistein inkkaripäähine!

photo_on_2012-04-28_at_16.58.jpg

photo_on_2012-04-28_at_16.58_3.jpg

photo_on_2012-04-28_at_16.57_4.jpg

Täs ollaan minä ja mun hiukset just ny. Tollaset käkkärät ne on suihkun jälkeen.

Pictures from this week. Went to see granny and granpa,had a little sangria party with a friend, went running three times and did some shopping in H&M. 

Laterrrrrrs!

 

Muoti Oma elämä Ostokset Päivän tyyli