17.4.2012 let us go Usko minua. Mikään ei ole niin vaarallista kuin sisällä istuminen, silloin saa helposti kaikenlaisia hupsuja aatteita. Avainsanat: Ajatuksia, kaisa Puheenaiheet Ajattelin tänään
17.4.2012 let us go Nollakolmen nettikauppa avattu Uudesta Tamperelaisesta vaateliikkeestä kirjoitin täällä. Nyt shoppailemaan pääsevät koko suomen pojat ja tytöt täällä. Vamos! Avainsanat: kaisa, suosittelen Muoti Ostokset Trendit