Tuesday

Jee mun pyörä on taas korjattu. Pääsen taas kruisailemaan pitkin katuja! Tämä päivä on mennyt leppoisasti. Aamulla etsin kielikursseja, ja tein yhden tasotestin, jotta voin hakea yhdelle kielikurssille. Toivotaan, että kurssilla on tilaa.

Mun pomo on tullut tänään Brasiliasta. En malta odottaa, että nään kuvia ja kuulen kokemuksia. Taitaa vaan iskeä aika kauhea matkakuume. Brasiliahan on ollut mun ja Kaisan haaveissa jo monet vuodet.

Nyt olen lähdössä työkaverin luokse tällä menopelillä, pus! 

img_0968.jpg

img_0969.jpg

I take my bike and cruising to my friends house!

 

 

 

Suhteet Oma elämä

Onnistuukohan?

Moikku! 

Mä tosiaan hommasin tän Iphonen viime viikolla ja koska unohdin (!) tietokoneeni kotikotiin, päätin kokeilla postaamista puhelimella. Saan koneeni onneksi jo huomenna takaisin. Mähän oon ihan järkyttävä tietokonenörtti, että onneks ei eroaika oo kuin muutaman päivän. Ja auttaahan tää puhelinki vähän ahdistukseen haha.

Huomenna mä oon  muuten menossa kampaajalle yli vuoden tauon jälkeen! Varasin ajan täältä Tampereelta Primen Nelliltä, jota White trash disease-blogin Nata aina kovasti kehuu. Näiden mun järkyttävien  haivenien kuntoon saamiseksi tarvitaan kyllä todellinen ammattilainen. Mut jee! 

Palataan taas pian Californiapostauksella.

Kuvia en onnistunut lisäämään, tulispa Lilyn uudistuksen myötä sellanenkin mahdollisuus että kuvia vois lisätä puhelimella. Tai sit en vaan osannu 😀

Puheenaiheet Ajattelin tänään