Muistatteko te mua vielä?
Mää muistan teidät.
Ja mulla on ikävä.
Ja 2000 kuvaa amerikasta, jotka haluun näyttää teille.
Huomenna lennän suomeen ja sit poka pamahtaa kuvat eetteriin.
Nähdään pian.
Moikka!
<3




Mää muistan teidät.
Ja mulla on ikävä.
Ja 2000 kuvaa amerikasta, jotka haluun näyttää teille.
Huomenna lennän suomeen ja sit poka pamahtaa kuvat eetteriin.
Nähdään pian.
Moikka!
<3




Tänään se taas alkoi, nimittäin lenkkeily! Mulla on tää viikko vapaata töistä niin on aikaa käydä päivällä. Miksiköhän mä oon taas tätäkin pitkittänyt niin kauan. Ilma ja maisemat olivat mitä parhaimpia, ja tunne lenkin jälkeen vielä parempi.
Tänään lenkkeilin pitkin Barcelonetan rantaa!




I started running again today, wohoo!