Lakkailua

Meille on näitä Kikon lakkoja kertynyt aika mukavasti. Maksavat vaan kolme ja puoli euroa ja ovat edullisesta hinnastaan huolimatta tosi laadukkaita. Lakka levittyy tasaisesti ja useimmissa väreissä riittää hyvin yksikin kerros. Noi kirkkaat värit ostettiin alunperin sateenkaarikynsiä varten, mut käyttöä on tullu myöhemminkin. Usein laitetaan sitte vielä värilakan päälle tuota vaaleaa glitteriä!

img_0455.jpg

img_0454.jpg

img_0456.jpg

img_0444.jpg

Ainiin loppukevennys! Kun mä kuvasin olohuoneessa näitä lakkoja, meidän turkkilainen kämppis Kofte halusi vähän auttaa mua asettelussa…. ”Can is do one style, can i do one style?!” Oli kuulkaa sitte tarkkaa puuhaa tuo pyramidin rakennus! Meitä Annan kanssa saattoi vähän naurattaa, kun Kofte otti niin tosissaan auttamisen. Ihana! <3

img_0460.jpg

Here’s some of our favorite nailpolishes from Kiko. Last picture is made by our turkish roomate Kofte. He was so sweet helping me taking these pics. You should’ve seen hes serious face when he built that pyramide!

 

Kauneus Meikki Testit

Traje del día ynnä muuta sellaista

Tää taitaa olla asu lauantailta, kun käytiin Anden kanssa kattelee kaupoilla ja Udonissa sushilla. Kuvat on otettu Hola vintagessa, kaupassa jossa mä toivoisin olevani Roope Ankka tai edes Kroisos pennonen.  Myöhemmin päälle vaihtuikin sit muuta, kun lähettiin Perus Crewn uuden skeittileffan ensi-iltaan. Ja hitsi vieköön ku olikin kiva ilta! Eihän meillä tietenkään ollut kameraa mukana ja se vähän harmittaa. Aamulla löysin mun taskusta tonttulakin, siitä voin kyllä ottaa kuvan hahaha. Eilen mulla oli sitte perus sunnuntai eli pizzaa, leffoja ja Skypettelyä.

( Ps. Tänään on muuten enää kuukausi siihen ku lähen Losiin!)

img_0595.jpg

asu.png

takki: Primark, paita: Marimekko, sortsit: vintage Levi’s  huivi: Forever 21, kengät: Annan Palladiumit

img_0597.jpg

img_0599.jpg

img_0598.jpg

img_0600.jpg

img_0601.jpg

img_0602.jpg

img_0604.jpg

img_0606.jpg

Tää kuva on yksi mun suosikki!

Here’s an outfit from saturday when we went to this very cool vintage store and Udon sushi with Anna. Later that night we had Perus Crew’s skate video premier, was super super fun! Too bad we didn’t have camera with us. Sunday morning i found a red christmas hat in my pocket hahaha…

(Ps. Only one month left to Los Angels today!)

 

Muoti Päivän tyyli