Who ate my bananas?!

 

Oltiin tänään Kaisan kanssa töiden jälkeen kaupungilla koska pääsin kerrankin normaalia aikaisemmin töistä. Käytiin taas Bornin alueella, kun siellä on niin ihania liikkeitä ja rauhallinen tunnelma ilman turreja!

Löysin niiiiin ihanan nahkatakin, mutta se on ihan liian kallis… Mutta toisaalta olen etsinyt täydellistä mustaa biker nahkatakkia, ja tämä Twenty8Twelwen yksilö täytti kaikki mun toiveet. Malli, materiaali ja yksityiskohdat olivat juuri sitä mitä olen etsinyt. Ja toisaalta jos ostan sen mun ei tarvi enää ikinä katsella muita nahkatakkeja sillä silmällä. No pitää vielä soittaa ja kysyä mielipidettä äidiltä. Äiti on aina mun luotto neuvonantaja asiassa kun asiassa.

Ostettin Kaisan kanssa intiakaupasta a.k.a pakista Intialaista hiustenkasvatusöljyä ja puhdasta kookosöljyä, meillä alkaa nimittäin nyt armoton hiustenkasvatus! Intialaisillahan on aina ihanan paksut ja kiiltävät hiukset, niin pääteltiin kokeilla tätä tuotetta. Voidaan raportoida myöhemmin miten kävi. Tuotetta pitäis hieroa kolme kertaa viikossa päänahkaan, että katotaan kuinka aktiivisia ollaan.

Ton alla olevan vaaleanpunaisen korun ostin yhestä pikkuliikkeestä, missä tehdään käsin ihania koruja, t-paitoja ja sellasta.

Mut jee huomenna on perjantai ja me taidetaan tehdä poikien kanssa lihapullia!

kuva_otettu_17.11.2011_klo_23.29.jpg

kuva_otettu_17.11.2011_klo_23.50.jpg

 

Today after work we went to Born with Kaisa. I found perfect biker leather jacket, but the prize was pretty high so have to think over night! But I bought this nice pink neclace  and some Indian hairproducts, because me and Kaisa  just decided that we want looooong hair! 

  

Muoti Oma elämä Ostokset

Photo Booth

Mulla on tapana ottaa joka päivä muutama Photo Booth-kuva. Teen sitä varmaan siks, että oon silloin tällöin aivan hirvee linssilude, eikä Annan hermot kestä ottaa musta kuvia koko ajan. Ja onhan se vähän kuin kuvapäiväkirja. Mitä oli päällä tai mitä söin lounaaksi. Yleensä kuvailen aina vaan töissä, mutta meillä on Annan kanssa myös yksi erittäin villi video, jossa tanssitaan Rihannan tahtiin… Mä laitan sen tänne pian!

(Jos meiltä kysytään, niin hölmöt tanssiliikeet vähintään kerran päivässä pitää mielen virkeänä!)

photo_on_2011-10-22_at_23.38_6.jpg

photo_on_2011-11-17_at_17.26.jpg

Läppärilaukku on Marc by Marc Jacobsin

photo_on_2011-10-20_at_10.08.jpg

Aamiaista: jugurttia ja kuivattuja hedelmiä

photo_on_2011-10-25_at_11.03.jpg

Lempparimuki töissä (munhan piti vihata hevosia…)

photo_on_2011-10-25_at_14.11.jpg

Yleisin lounas: tomskua, mozzarellaa, rucolaa, oliiviöljyä ja hippunen suolaa

photo_on_2011-10-22_at_23.33_2.jpg

Tiedän se on myrkkyä. Mutta niin hyvää!

photo_on_2011-10-27_at_10.10.jpg

photo_on_2011-11-11_at_14.23_2.jpg

photo_on_2011-11-16_at_15.08.jpg

Mun lempipaita ja korut. Ei jää ainakaan epäselväksi… K a i s a- L e e na

photo_on_2011-11-11_at_11.56_2.jpg

Esittelen mun Legokorviksia, jotka Atte toi Saksasta. (Jos luet tätä, mulla on ikävä!)

photo_on_2011-10-27_at_16.23.jpg

Oon oppinu käyttämään toimiston kahvikonetta!

photo_on_2011-10-30_at_00.00_2.jpg

Halloween oli eri kiva <3

photo_on_2011-10-29_at_22.07.jpg

photo_on_2011-11-02_at_21.08_3.jpg

This is for B

photo_on_2011-11-16_at_15.33.jpg

Maailman parasta teetä. Pussi on hienointa Ranskalaista puuvillaa.

photo_on_2011-11-17_at_15.50.jpg

Mä just ny

Sometimes I’m such a ham! (I checked from 3 different dictionarys, is that really the word for person who likes to be photographed?!) 

And that’s why I’m lucky to have Photo Booth.

 

Puheenaiheet Ruoka ja juoma Höpsöä