Työharjoittelussa: American Perez

En olekaan vielä kertonut työpaikastani täällä Barcelonassa. Olen tosiaan työharjoittelussa naisten vaatteita suunnittelevassa American Perez yrityksessä. Merkki on perustettu vuonna 2008 Barcelonassa ja merkin takana on pariskunta Natalia Perez ja Jorge Bolado.

Olen Natalian assistentti ja työnkuvani on hyvin laaja. Kaavoitan, sarjon ja ompelen vaatteita. Teen käsin erilaisia printtejä ja viimeistelyjä vaatteisiin. Käyn myös ostamassa kankaita yhdessä Natalian kanssa. 

Olen oppinut paljon uutta ja joka päivä menen innoissani töihin. Meillä on todella rento tunnelma, vaikka töitä onkin paljon. Just tänään sanoin Natalialle kuinka onnekas olen, että olen löytänyt paikan missä todella opin jotain enkä vaan ole keittämässä kahvia!

Tällä hetkellä teemme kahta eri tilausta joten kiirettä riittää. Melkein kaikki vaatteet ommellaan studiolla ja kaikki printit tehdään kankaisiin käsin.

Ja mikä parhainta tykkään itse vielä ihan hirveästi American Perezin vaatteista!

Alla otoksia eri mallistoista:

Miami Heat

miamiheat1.jpg

miamiheat2.jpg

miamiheat3.jpg

 

A Woody Place

woodypl1.jpg

 

Mulle on tulossa tää takki, i love it!

awoodyplace5.png

 

awoodyplace4.png

 

Shells and Girls

shells2.jpg

shellsandgirls8.png

shells5.jpg

shells4.jpg

 

Girls on Fire

girlson2.jpg

Tätä mekkoa mä teen nyt.

girlson4.jpg

girlson6.jpg

girlson5.png

 

I’m doing my internship here in Barcelona in a company called American Perez. I’m the assistent of the head designer Natalia Perez. I’m so thankful that I found this place. Loving it!

 

    

Muoti Oma elämä Työ Trendit

Apua apua ja Polkupyörävaras

Täällä sataa taas!

Siksi mä tarvitsenkin nyt teidän apua. Pliis kertokaa mulle hyviä leffoja, joita voin katsoa näinä pitkinä ja pimeinä marraskuun iltoina. Kyllä, ne ovat yhtä ankeita myös Barcelonassa vaikka ulkona ei olekaan pakkasta. 

Ja jotta tää ei olis ihan yksipuolista, mä suosittelen teille yhtä mun lempielokuvaa.

Ladri di biciclette.

screen_shot_2011-11-15_at_2.49.32_pm.png

Italialainen neorealistinen elokuva vuodelta 1948 saattaa kuulostaa vähän WTF- osastolta, mutta suosittelen hukuttamaan ne mahdolliset ennakkoluulot sateen mukana viemäriin ja katsomaan tämän leffan.

(Minä ja Into tehtiin Polkupyörävarkaasta elokuva-analyysi viime vuonna, eli oon katsonut sen  ainakin kymmenen kertaa eikä vieläkään kyllästytä.)

screen_shot_2011-10-20_at_4.18.56_pm.png

screen_shot_2011-10-20_at_4.20.49_pm.png

screen_shot_2011-11-15_at_2.51.36_pm.png

lb1.jpg

screen_shot_2011-10-20_at_4.15.47_pm.png

screen_shot_2011-10-20_at_4.17.17_pm.png

screen_shot_2011-11-15_at_2.50.25_pm.png

screen_shot_2011-11-15_at_2.48.41_pm.png

screen_shot_2011-11-15_at_2.48.59_pm.png

screen_shot_2011-11-15_at_2.50.05_pm.png

One of my favorite movie is Ladri di bicilette, The bicycle thief. Watch it and suggest some good movies for me too!

 

 

Kulttuuri Leffat ja sarjat Suosittelen