Kuulumisia ensimmäiseltä kouluviikolta

Ensimmäinen kouluviikko on nyt minun osaltani ohi, sillä sain eilen ensimmäisen koronarokotteen ja vasen käteni on sen verran kipeä, etten tänään perjantaina voi mennä kouluun. Viikko meni ihan hyvin, löysimme Kisun kanssa oikeat luokat ja olimme oikeaan aikaan syömässä. Luokkamme on ihan ok, tietysti olisi mukavampaa, jos luokkamme neljä muuta tyttöä puhuisivat minulle ja Kisulle enemmän. Olemme usein heidän kanssaan, mutta esimerkiksi ruokailussa kaksi heistä istui kanssamme sanomatta meille sanaakaan. Yritimme kyllä aloittaa keskustelua, mutta ei sitten. Onneksi Kuku on eri luokalla ja hän on saanut sieltä kavereita, jotka vaikuttavat ihan kivoilta. Kisu on kuitenkin sen verran ujo, että tuskin tulee pitkään aikaan sanomaan heille mitään. Toivottavasti saamme uusia kavereita ensi viikolla. Opettajistakin on muodostunut jonkinlainen käsitys. Fysiikan opettaja on tiukka, englannin opettaja on kiva, musiikin opettaja pitää meitä pikkulapsina ja historian opettaja kuulostaa häiritsevästi ZoneVD:ltä. Luokanvalvojamme on hauska, mutta jotenkin häiritsevä, sillä hän saattaa yhtäkkiä vain vakavoitua, kun on ensin nauranut jollekin hauskalle jutulle. No, katsotaan, mitä ensi viikolla tapahtuu. Kiitos kun eksyit lukemaan!
-Kaisamatilda

Puheenaiheet Opiskelu