Kuka minä olen?

Niin, tosiaan, kuka minä oikeastaan olen?
Ehkä eniten olen unelmoija, joka joskus saa päähänsä tyhmän idean ja päättää kokeilla sitä nähdäkseen, mitä käy. Tai sitten olen vain se, joka innostuu liikaa jostain asiasta ja käyttää sitten seuraavat kuukaudet vain siitä puhumiseen, mutta viimeistään puolen vuoden jälkeen kyllästyy ja siirtyy seuraavaan asiaan. Tai vanhojen luokkatoverieni mielestä olen ehkä se opettajan lellikki, joka saa pelkkiä kymppejä ja jolle kaikki on helppoa. No, kahta ensimmäistä ehdottomasti olen. Saatan olla opettajan lellikki, mutta se taas johtuu siitä, että osaan olla hiljaa, toisin kuin eräs vanha luokkalaiseni, joka onneksi vaihtaa koulua. Tämän kaiken lisäksi olen myös tytär, isosisko ja ystävä. Ja nyt ilmeisesti bloggaaja. Katsotaan, mitä tästäkin tulee. Kiitos, kun eksyit lukemaan.
-Kaisamatilda

Puheenaiheet Oma elämä