Outo ”kaveri”

Minua on lähiaikoina ärsyttänyt yksi ”kaverini.” Meillä oli viime lukuvuoden ajan tietyllä tavalla melko tiivis neljän porukka, jossa minä, Kisu ja Kuku (jotka ovat saaneet itse päättää lempinimensä), olimme kaikista eniten yhdessä. Sitten oli vielä yksi tyttö, jota kutsun vaikkapa nimellä Alpakka. No, Alpakka on aina ollut vähän erilainen, kutsuisin häntä ehkä tietynlaiseksi animejonneksi.(XD) Joka tapauksessa viime lukuvuonna hän katkaisi meihin kolmeen välit kolme kertaa. Silti hän kuitenkin palasi takaisin luoksemme. Joka kerta. No, nyt kesällä Alpakka on muuttunut vielä oudommaksi. Hän on ystävällinen Kukulle ja Kisulle, mutta jostain syystä syrjii minua. Hän ei yleensä vastaa minulle mitään WhatsApp-ryhmässämme, kun taas muille hän vastaa aina. Kun kysyin häneltä, miksi hän tekee niin, vastaus oli tämä:
”koska mulla on tylsää”
Olen aikaisemmin vain sivuuttanut tämän, mutta pikku hiljaa alkaa tympiä, kun juuri minulle tehdään näin, vaikka en ole tehnyt Alpakalle mitään. No, hän onneksi vaihtaa koulua, eikä muutenkaan olisi tullut minun luokalleni. Ehkä joku päivä yksinkertaisesti laitan hänelle viestiä, että tämä ystävyys oli tässä, älä enää laita viestiä. Katsotaan, miten tilanne kehittyy. Kiitos, kun eksyit lukemaan.
-Kaisamatilda

Suhteet Ystävät ja perhe