Paluu arkeen

Asuni ensimmäisenä koulupäivänä

Eilen tiistaina minulla alkoi koulu. Jännitti vähän, ihan uusi luokka ja erilainen opiskelutyyli. Ensimmäisenä päivänä minä ja Kisu saimme kaksi kaveria, joita kutsun vaikkapa nimillä Ruusu ja Juuli. Ne kaksi eivät ole ihan hirveän hyviä kavereita ainakaan vielä, syövät eri pöydässä ruokalassa ja ovat välitunnilla yleensä eri porukassa tms. Kuitenkin monella tunnilla varsinkin Ruusun kanssa olen jutellut, tänään käsityötunnilla puhuimme oikeastaan aika paljon. Katsotaan, miten tilanne kehittyy tästä. Luokallamme on siis meidän neljän lisäksi myös kaksi muuta tyttöä, joita kutsun nyt nimillä Liisa ja Meri. He eivät ole ollenkaan kiinnostuneita minusta ja Kisusta, ainakaan he eivät puhu meille ikinä. He ovat kuitenkin Ruusun ja Juulin kavereita, joten niihin kahteen kannattaa tutustua, ettei tule mitään draamaa siitäkin kaveruudesta. Kiitos kun eksyit lukemaan!
-Kaisamatilda

Suhteet Oma elämä