Uusia kavereita
Tämä kouluviikko on alkanut yllättävän hyvin, vaikka tänään herätyskello ei soinut ja jouduin aika kiireessä valmistautumaan viikon toiseen päivään. Menen kuitenkin ihan mielelläni kouluun, sillä nyt minulla on siellä viisi ihanaa kaveria, joihin toki kuuluvat Kuku ja Kisu, mutta myös uudet kaverit Leipä, Liisi ja Ellu. Samalla luokalla olevien tyttöjen kanssa tulen toimeen, mutta luokassa he ovat yleensä keskenään ja minä ja Kisu jäämme kahdestaan. No, nyt pidetään peukkuja pystyssä, että luokanvalvojani hyväksyy kuvauslapun, sillä muuten tuskin saan torstaina otettuja koulukuvia. Kiitos kun eksyit lukemaan!
-Kaisamatilda