Toiset päivät…

…ovat huonompia kuin toiset. Lähtökohtaisesti päivät ovat hyviä ja kivoja, mutta väliin tarvitaan huonojakin.

Keskiviikko oli tällainen. Ei tietenkään koko vuorokausi ollut syvältä, mutta osa siitä sai tämän äidin kaipaamaan hetken omaa rauhaa vaikka peiton alla telkkaria töllöttäen ja herkkuja mössöttäen. Ehkä sitten 10 vuoden kuluttua? 😀

 

Aamulla väsytti. Vettä tuli kuin Esterin…jostain. Kuopuksella oli ”en viihdy muualla kuin sylissä”-päivä. Sitterissä huudettiin. Sohvalla huudettiin. Lattialla huudettiin. On väsyttävää olla jatkuva kantoteline, kun pitäisi saada jotain tehtyäkin. Parasta tässä oli se, että illalla ei enää edes isin syli kelvannut, vaan äidin syliin piti päästä. Kivana lisänä muutenkin niin kevyeeseen päivään toi illalla kunnon selkäkakat, joiden kohdalla totesin suihkun olevan paras vaihtoehto. Ja vielä ennen yöunille ryhtymistä puklattiin niin, että sitä tuli nenästäkin ja pienen tuskaisena tuhistessa äitikin sai oman osansa naamaan. 

Onneksi nukkumaan mennessä voi aina toivoa seuraavan päivän olevan parempi. 

 

Päivässä oli kuitenkin niitä kivojakin asioita:

* pelaaminen ihanan reippaan esikoisen kanssa, vauva sylissä tietenkin <3

* sylissä rauhallisesti tuhiseva vauva <3

* muskari ja muskariäidit

* kasvomaalaus muskarissa

* automatka muskariin, jonka aikana kuopus nukahti ja nukkui melkein koko muskarin ajan

* taikahiekan saapuminen (tästä lisää myöhemmin)

* ihana, rakas aviomies <3

* lapsen riemu mamman hankkimista vappupalloista! <3

 

image.jpg

image.jpg

image.jpg

 

 

P.S. Onneksi viime yönä herättiin vain kerran syömään, eli saatiin kyllä nukuttua. Joskos tämä päivä olisi loistava?! 😀

Suhteet Oma elämä Ystävät ja perhe Vanhemmuus

Ystävät ja rakkaat<3

Kuopuksemme on tänään tasan kuukauden vanha! <3

Kuukauden aikana hän on saanut tutustua jo moneen sukulaiseen ja ystävään, sekä saanut katsella maailmaa monesta sylistä. 

Eilen viimeksi kotiin ajellessani lasten kanssa pohdiskelin, että olemme aika hyvin jo näinä pienen ensimmäisinä viikkoina nähneet ystäviä ja olleet liikenteessä! Sille pohdiskelulle on tämä postaus hyvää jatkoa.

Ystävät ja sukulaiset ovat meille tärkeitä ja minun sukuni puolelta ovat jo kaikki saaneet tutustua uusimpaan suvun tulokkaaseen (kiitoa siskoni synttäreiden). Samoin anoppini sisaret ovat jo käyneet meitä katsomassa. Alle keräsin kuvia joissa Aiduskamme on muutamien jo mainittujen hellässä sylissä. <3

Mamma kävi sairaalalla katsomassa pientä ja halusi pienen, uusimman rakkaansa syliin.

Kummitäti kävi pientä ihastelemassa tulevan kummisedän kanssa pian kotiin päästyämme. 

Samoin toinen tuleva kummitäti, siskoni, kävi pian ihastelemassa pikkaista!

Ihana ystäväni M, joka jälleen keksi loistavan odotusajan nimen Aiduskalle, kävi nuuskuttelemassa pientä, joka silloin oli alle 2 viikkoinen.

 

<3

 

Eilen olimme tosiaan kylässä Ginizun, hänen miehensä ja heidän ihanien, suloisten kaksostensa luona. 

Kävimme äitien&lasten porukalla kävelyllä ja suuntasimme sen jälkeen puistoon. Meidän Tiidu sai puhallella saippuakuplia, keinua ja pyöriä ”karusellissa”. Ja me äidit saimme löpistä kaikesta maan ja taivaan välillä. Aiduliini nukkui välillä rattaissa ja välillä hän halusi katsella, mitä muut touhusivat. Myös kaksoset pääsivät keinumaan! 🙂

Sisälle mentyämme kaikki halukkaat saivat ruokaa vatsaansa ja jutun aihetta riitti edelleen!

Ja kun lopulta tuli aika lähteä kohti kotia, ilmoitti Tiidu, että hönellä tulee ikävä. Onneksi pian voi nähdä uudestaan! Kuten kaikkia rakkaita! <3

 

Pakko todeta, että meillä on ihanat rakkaat! <3

Suhteet Oma elämä Rakkaus Ystävät ja perhe