Vuosi myöhemmin – kuulumisia
Kulunut vuosi on mennyt omaan psyykkiseen hyvinvointiin keskittyen. Olen lopettanut päiväkirjaan kirjoittelun, tänne kirjoittelun, runoilun, rukoilun…En usko tarot-kortteihin, ennustuksiin, horoskooppeihin, manifestointiin, en mihinkään. Olen elänyt konkreettisesti tän vuoden ja saanut lääkityksen. Jokaisessa ihmisessä on halu tulla nähdyksi. Katson TikTokia, Instagramia, blogeja yms. Suurinosa ihmisistä haluavat tulla nähdyksi. Olen miettinyt sitä. Se halu on minussakin. En […]