Niin ettei mitteen sitten oo raportoitavaa vaikka muilla olis.

 

antibes-20130617-00373.jpg

Ilta-auringossa töiden jälkeen, kun hiki kuivaa, kotiinmeno häämöttää ja jäsenet alkaa raueta.

Oon joskus ihmetelly miten ihmisillä on hirveesti kaikkee tapahtumaa mistä raportoida. Kaiken näkösiä reissuja, retkiä ja vaikka mitä. Mulla ei ainakaan oo! Pieniä juttuja, mutta mä taidankin olla arki-muija, doris joka diggaa tavallisista päivistä. Tsembalot, kekkerit ja pippalothan on ihania, mutta se perus arki on kans ihan luksusta. Johtunee kai siitä, että muuten tuppaa olevan aikas hektistä ja menorikasta tasasesti, yllätyksiä ja nopeita käänteitä. Joskus tähänkin on törmätty, että ”kyllähän teillä siellä ulkomailla nyt on vaikka ja mitä”. No on on, niinhän teilläkin siellä Lappeenrannassa. Mun henkilökohtanen elämä on kuitenkin myös sitä arkea, erilaista kuin naapurilla, Monacon prinssillä tai Apu-ristikon täyttäjällä, mutta kuitenkin. 

Suurin juttu on varmaan tälle viikolle se, että P.Imppi, ammatinharjoittaja maailman vanhimmassa ammatissa, oli jäänyt poliisien haaviin eilen. En tiedä oliko kyse ”perinteisestä päivästä toimistolla” vai ulkoistetusta tyky-päivästä, mutta rangaistuksena olivat poliisit laittaneet miss Impin jätesäkin kanssa roskia keräämään. Siellä neito lateksiminarissaan sitten kyykki ja noukki aikansa ratoksi roskia. 

Puheenaiheet Ajattelin tänään

Parvekkeella

antibes-20130613-00362.jpg

 

Tässä mä sitten istua kökötän aina, kun vain mahdollista. Luen, makailen, kirjoitan, istun hiljaa, paapatan puhelimessa, teen töitä, nautin illan pimeydestä. Voi mitä fiilistelyä ja ihan omalla parvekkeella! Lentokoneet mennä viuhtoo, laivat lipuu ees taas ja junat kolkattaa. Autoja ja ihmisiä. Mä taidan olla keskustan naisia, en maalle kaipaileva lyyli lainkaan. Ehkä myös pikku hiljaa alan hikoilla ihanissa villasukissa ja flanelleissani, mutta oon myös vakaasti sitä mieltä, että ne pitää naisen kuin naisen onnellisena. 

Meidän parvekkeesta on muodostunu oiva jatke olkkarille. On iso pöytä, joka eittämättä vain ja ainoastaan Siipan ansiosta notkuu herkkuruokia illan viilentyessä tai rentojen aamujen brunssin merkeissä. Aurinkotuolit joilla Daami vetää päikkäreitä ja kasvattaa epämääräisiä rusketusrajojaan. Muutama nojatuoli ja pieni sohva jolla varjossa tehdä töitä ja lukea kirjaa. Vielä kukkia ja kasveja pystyyn delanneen palmun kaveriksi olisi tarkoitus haalia ja sitten parveke on meidän privaatti keidas. 

 

Puheenaiheet Sisustus Ajattelin tänään