HYVÄÄ UUTTA VUOTTA koko tiimille
OIKEIN MUKAVAA HAUSKAA ILOISTA RENTOA RATKIRIEMUKASTA RAUHAISAA JA SYDÄNMELLISTÄ …UUTTA VUOTTAA KAIKILLE TV MUMMOM POPPOO
OIKEIN MUKAVAA HAUSKAA ILOISTA RENTOA RATKIRIEMUKASTA RAUHAISAA JA SYDÄNMELLISTÄ …UUTTA VUOTTAA KAIKILLE TV MUMMOM POPPOO
![20151228_162336_001[1].jpg](https://assets.lily.fi/sites/lily/files/user/25839/2015/12/20151228_162336_0011.jpg)
![20151228_162253[1].jpg](https://assets.lily.fi/sites/lily/files/user/25839/2015/12/20151228_1622531.jpg)
Moi kaikille alkavaa viikkoa , me vietetää papan kanssa vielä lomaa pariviikoa . Kävimme äsken ulkona syömässä tuhtit annokset meille uudessa paikassa DA MAX -suosittele lämpimästi oli hyvää ja ei jäänyt nälkä . Lapsemme ovat lähteneet jo omiin koteihin ,joulu meni, arkihuolet alkaa taas .muutaman viikon päästä mutta nautitaan vielä vapaista ja lomista MUKAVAA alkanutta viikkoa kaikille tv M ummo