Kevennystä elämään

2015-03-03_09.23.31[1].jpg

20150303_194317[1].jpg

Moikka,,,Tässä tannoin muutimme papan kanssa city-kotiin ja lasten lennettyä pesästä.Oli meidän aika keventää elämäm laatua ja elämä muotoa.Pistimme ylä’kuvassa olevet tuolit kiertoon ,ja laitoimme puolta keveämmät tuolit  tilalle,  helpottakseen meidän siivous ja asumismukavuutta.Olemme asuneet omakotitalosakin niin tiedämme ,kuinka helpoa tämä asumismuoto on . Paljon on muitakin huonekaluja mennyt kiertoon ja pienempiä on tullut tilalle .jotka helpottavat meidän elämää nyt .Tämä City-koti on kuitenkin 3h ja Keittiö että tarvitaessa lapset voivat olla yökylässä meillä, ja myös se meidän kallisarvoineen lapsenlapsi myös. Olemme jo sen ikäisiä että elämänlaatu on meille tärkeä. jotta jaksisimme käydä vielä töissä ja rentoutua sitten vapaapäiviä. Muistakaa ottaa rennosti ,tv mummo ja pappa

Hyvinvointi Sisustus Mieli Syvällistä

lauantai huumaa

20150228_211023[1].jpg

KOTI  onko maailmassa parempaa paikkaa  EI …..voipi olla  jollekin. Minulle koti merkitsee perheen kanssa vietettyä aika , rauha, lepo ,pysähtymistä viikon työn rupeaman jälkeen. Laiskottelua, hyvää syotävää jonka tekemisesä ei kuitenkaa mene kokopäivää. Aina ei tarvitse tehdä itse ruokaa ,voi hyvällä omalla tunnolla kannatta paikallisia pitopalveluja eli makkarakoppeja ,pitsa paikkoja,mm. ja nauttia toisen tekemisitä eväitä ,omassa kotona .Omassa kodissa ladataan  akkuja , rentoudutaan ja syödään jäätelöä.

Hyvinvointi Mieli Ajattelin tänään