pizzaa oma tekemää

bg-close-program[1].png

20150130_162740[1].jpg

Nyt alkoi vl-loppu sen on hyvä aloitta omalla pizzalla ja rentoutumalla,,,saunan lämmössä,,,ei haali itsellen liikaa, tekemistä vaan nauti vapaista ja tekee, jos huvittaa viiliksen mukaan ,pientä matkustelua.lähikunnassa voi harrastaa ,ja käydä syömässa tai kahveella ,ottaa rennosti raskaan työviikon päätteksi,,latata akkua seuravaan viikkon .rentouttavaa viikonloppua kaikille tv mummo

Koti Ruoka ja juoma

poronsarvet

20150126_150746[1].jpg

Tässä tuunasin KAHDET POROSARVET ,,,,eli hiekkapaperilla ensi hion ne ja maalasin liitutaulu maalilla 3x kertaan ja ruuasin ne yhteen ja laitoin seinälle ,,sitten siihen voi laittaa koruja tai antaa olla omana korunaan

Koti Sisustus DIY