Kauko Röyhkäkin on siellä

Huomasin jo palstani toisen jutun kohdalla saaneeni vaikutteita Kauko Röyhkältä. Seuraan hänen facebook-päivityksiään innokkaasti. En varsinaisesti tiedä Kaukosta juuri mitään, mutta hänen minitarinansa facebookissa inspiroivat minua. Haluaisin tutustua hänen tuotantoonsa (niin musiikkiin kuin kirjallisuuteenkin) paremmin, mutta toistaiseksi eniten kuuntelemani Kaukon esittämä kappale on Röyhkä ja Rättö ja Lehtisalon Hiekkarantaa.

Kaukon kuvaa lainasin täältä, sen on ottanut Mikko Stig, en minä, kiitos ja anteeksi lainasta.

kauko.jpg

Kulttuuri Musiikki

Olen ollut ennenkin netissä

Niin, minä olen nyt taas täällä netissä. Muutamia vuosia sitten olin netissä kirjoittamassa euroviisublogia. Sitä kesti vain yhden kisan läpi, eikä se ole kaunista luettavaa. Sitä ennen olin netissä, kun elin railakasta vaihto-opiskelijaelämää Ranskassa. En todellakaan toivo, että kukaan enää lukisi mainittuja blogeja, mutta onneksi avoimuus ja nolous ovat juuri nyt niin trendikkäitä, että voin ryhdikkäästi seisoa kaikkien niiden hymiöiden takana. Parhaillaankin olen itse asiassa netissä, mutta vain osa-aikaisesti, yhdessä kollegoiden kanssa.

Silloin kun en ole netissä, käyn mm. pilkillä ja närkästyn siitä, miten raskasta kairaaminen on.

pilkkikisu.jpg
 

Suhteet Oma elämä