Asukuvaviikko: Työmatkapyöräily

kuva_24.jpg
Päivän asu: Tuuliviiri – mekko  (ihana kauppa Lappeenrannassa&verkossa), kengät Clarks (koska kävelin jalkani rakkuloille korkokengissä alkuviikolla) ja takki ginatricot (paniikkiostos kun olin lähtenyt joskus matkaan liian vähissä vaatteissa).

Menetin tänään työmatkapyöräilyneitsyyteni. Samalla meni kaikki tekosyyt olla pyöräilemättä. Matkaan meni vähemmän aikaa kuin ratikalla. Pyöräillä voi myös mekossa. Pyörätiet on hienosti järjestetty – keskuspuistossa ei tiedä olevansa lähes keskustassa ja Mannerheimintielläkin reitti toimii

Lisäksi ilahdutin ystävää, sillä menin hakemaan Hemulia töihin ja ulkoilutin hänen hauvat. Koska olin niin ajoissa(!).

Lauloin virsiä polkiessani, eli kaikki jotka vilahtivat ohitseni (ja niitä oli paljon) kuulivat pätkiä virsistä Oi Herra jos mä matkamies maan ja Kuljeta ja johda! Paluumatkan lopulla hoilotin Roxetten Joyride:ia(!), eli taisi olla ihan onnitunut eka kerta…

PS. En ole töissä Moko:ssa. Tosin tänään vietin työpäiväni sen neukkarissa.

Muoti Liikunta Työ Päivän tyyli

Asukuvaviikko: Jonkun toisen housuissa

prinsessa_2.jpg

Lapsena ajattelin välillä, että olen Bulgarian vanhan kuningassuvun kadonnut prinsessa. 18-vuotiaana keksin itselleni mielikuvitusystävän, jolle puhuin ääneen aina, kun olin yksinäinen. Ystävyyteni häneen päättyi vasta, kun tapasin aviomieheni kymmenen vuotta myöhemmin. Oma sisäinen aikuinen lohdutti sisäistä lastani. Kaikille tulee ehkä joskus päiviä, jolloin haluaa olla joku muu. Asukuvaviikossa olen tänään joku muu. Prinsessa.

Nanna H.

Muoti Oma elämä Mieli Päivän tyyli