Kakskytkakskyt.

Kakskyt luvun piti olla elämäni vuosi.

Osittain se sitä olikin. Tuli jopa toteutettua muutama unelma, niistä olen erityisen ylpeä.

Muuten tämä vuosi oli kyllä suunapäänä menemistä. Koko ajan. En tiedä, meninkö jopa siksi, että ei tarvisi pysähtyä. Ei tarvii nähdä totuutta. Väsymykselle ei saa antaa valtaa ettei se vie kokonaan mennessään. En anna vieläkään, ei mun luonteella anneta.

Mutta. Mutta annan nyt itelleni luvan levätä. Pyydän apua ja näin ollen myös saan apua.

Kakskytyks.

Uusi vuosi tuo aina tullessaan halun muuttaa asioita. Haluan laihtua, elää terveellisesti, kokeilla uusia asioita ja olla hyvä minä. Tänä vuonna mä en halua noista mitään.

Aion olla itselleni lempeä, aion levätä, aion olla tyytyväinen itseeni. Aion reissata. Kokea, nähdä ja tuntea.

En enää odota kun asiat on niin ja näin. Asiat on nyt näin ja näillä mennään.

Tule jo kevät, mä odotan sua!

Hyvinvointi Höpsöä