#positivevibesonly

#vitut

Etkö tee joka päivä 15 minuutin täsmätreeniä ala- tai yläkroppaan?

Etkö noudata ketogeenistä tai mitään muutakaan ruokavaliota?

Eikö kotisi todella ole yhtäkuin sisustuslehden kansikuva?

Eikö jalassasi ole uusimmat muotitrikoot ja päälle oversize villatakki?

Ei. Ei ole, enkä ole, eikä tule olemaan.

Jumppaan kun inspis tulee, koti on hallittu kaaos. En noudata ruokavalioita, mutta pyrin syömään joka päivä. Kirppiksen trikoot on aivan hyvä juttu. Koti on lasten jäljiltä täynnä keppejä ja kiviä. Onhan ne suurimpia aarteita mitä pienellä pojalla voi olla.

Välillä mulla on nii hiton #positivevibesonly

ja välillä

#vituttaakaikki

Se suotakoon.

Siinä sitä onkin tälle vuotta opettelimista kun opettelee tarkastelemaan somea niin, että ei vertaile omaa elämää muiden elämään.

Koska mä en vaan voi elää kansikuvaelämää. Mun elämä on siellä kansien välissä. Monenkirjavana.

Joka kanavasta tulee hyvän elämän reseptejä. Mieti, joogaa, keskity ja unelmoi.

Kyllä, sen teen. Mutta ei mieltä niin vain käännellä.

Kun vituttaa ni se vituttaa. Ei sille mitään voi ja sillon on kenenkään turha tulla sanomaa, että ajattele positiivisesti. Jos haluat auttaa ni kuuntele ja rohkaise, mutta älä käske mun ajatella positiivisesti.

Aurinko kyllä paistaa kun tummat pilvet väistyy.

Koska elämä.

 

Hyvinvointi Mieli