Arkeen paluun kuulumisia

Arki  elämään paluu on alkanut. Minun syksy tulee olemaan varmasti koulun täyteinen ja muutamat viikonloput työn täyteisiä. Kaikesta kiireestä huolimatta olen ajatellut päivittäväni blogiani noin kerran viikossa. Tämä tuo kivaa vaihtelua arkeen, ja saan opetella käyttämään uutta kameraani. Ensimmäisessä kirjoituksessa taisinkin pohtia kameran ostoa, ja nyt olenkin ostanut olympus pen e-pl 8 kameran. Muutamat kuvat olen päässyt räpsimään kyseisellä kameralla, mutta canonin aloittelijalle suunnattuun järjestelmäkameraan tottuneena on muutos aika suuri.

Tällä viikolla olen ehtinyt istua aika paljon koulussa, mutta myös kahden kaverini kanssa viettämässä sushi iltaa. Rakastan sushia, ja tuleekin  tosi helposti käytyä sushilounaalla tai haettua sushia kotiin. Parasta sushista tekee tietenkin seura, ja  siksi olikin mukavaa tehdä sushia kavereiden kanssa. En ollutkaan ikinä aiemmin itse tehnyt sushia, joten kaverin ehdottaessa sushi iltaa en voinut kieltäytyä. Hyvän ruoan ja seuran viimeistelee tietenkin hyvä viini ja meillä olikin testissä Italialainen crudo. Puolikuiva Crudo Carratto Zibibbo  sopii omasta mielestäni erittäin hyvin sushin kanssa.

-Xenja

Puheenaiheet Oma elämä