Sushi Night
Ensimmäinen tentti takana ja vielä monta edessä, mutta nyt alkoi viikonloppu ja mikä parempi tapa kuin tehdä sushia. Aikamoista sotkua oli, lopputulos kuitenki herkullista ja onnistuneita! Oon pahin kontrolli friikki keittiössä. Joko mä kokkaan kokonaan ite tai sit istun ja en tee yhtään mitään. Otan aina sen pääkokki roolin keittiössä ja vain mun tapa on se oikea tapa tehdä asioita 😀 kauhea asenne ja mun pitäis harjotella kokkailla muiden erilaisten ihmisten kanssa. Tällä hetkellä se on mulle suuri haaste 😀 Kokkailussa jotenkin huomaa tosi paljon erilaisia piirteitä ihmisessä, voisin sanoa ainakin omalta kohdaltani. Huomaa mun perfektionisti, kärsimätön, neuvoa antava ja yli-innokkaan puolen. En voi edes kuvitella, että kokkailisin jonkun miehen kanssa, koska luultavasti sen tapa on se väärä ja liian hidas tapa haha 😀 Mielummin mä voin leikkiä vaimoa ja tehdä ruokaa kokonaan itse, tosin hän voi toki tehdä ruokaostokset ja kantaa ne kotiin (siitä hommasta en pidä) ja tiskata.
Tytöt kysyivät miten mulla oli niin paljon energiaa tänään vaikka olin illalla tentissä ja pari päivää vain opiskellut kotona. Itse ihmettelin samaa. Alexandra puhui tenniksestä ja miten hän kävi pelaamassa yhden ranskalaisen opiskelijan kanssa pari päivää sitten. Samalla kun kuuntelin, sormet tahmeena riisista sanoin väliin jotain aivan toisesta aiheesta 😀 keskeytin ja sanoin, ”vitsi mä rakastan golffaa”, työt purskahtivat nauruun ja kysyivät miksi yhtäkkiä puhun golffauksesta kuin laji oli tennis eikä golf 😀 anyway, olin liian keskittynyt täydeliseen sushin tekemiseen.
Meillä siis oli hauska perjantai-ilta hyvän seuran ja sushin kera! Nyt energiat on nollilla ja aika mennä nukkumaan.
Ihanaa viikonloppua kaikille!
Bonne nuit! <3

