Nähdään Ping Helsinki -festareilla!

Copy of Impact_some_02.jpg

Viestintä- ja markkinointiala on muuttunut huimasti muutamassa vuodessa. Se median murros, josta jo melkein 10 vuotta sitten vauhkottiin, on nykyään täyttä totta, elämme sen keskellä. Sisällöntuotanto on jakautunut mediataloista yrityksille ja yksityishenkilöille – bloggaajille, tubettajille, instagrammaajille, podcastaajille. Tutkimusten mukaan mielipidevaikuttajilla on valtaa, ja vaikuttajamarkkinointi onkin nyt suunnilleen yhtä kuuma sana kuin sisältömarkkinointi vielä vähän aikaa sitten.

Juuri ennen vappua pärähtää. Viikon päästä perjantaina 28.4. yritykset ja bloggaajat kohtaavat toisensa Jätkäsaaressa, kun Clarion Hotel Helsinki täyttyy markkinoijista, viestijöistä ja sisällöntuottajista. Luvassa on kansainvälisten alan ammattilaisten inspiroivia puheenvuoroja vaikuttajamarkkinoinnin trendeistä ja tulevaisuuden näkymistä, sisällöntuotannosta ja tarinankerronnasta. Näiden lisäksi erilaisista rinnakkaisohjelmista on voinut jo etukäteen valita itseään kiinnostavimmat palat. Luonnollisesti ohjelmassa on myös verkostoitumista, niin pitkin päivää kuin iltabileissä (järjestäjät suosittelevatkin varaamaan oman hotellihuoneen paikan päältä Clarionista).

Tähän kevään odotetuimpaan ammattitapahtumaan valittiin mukaan yhteensä 250 ”content gurua” ja minulla on onni olla yksi heistä. Lupaan raportoida tapahtumista heti paikan päältä sekä Twitterissä että Instagram Storiesissa (@pikkuseikkoja), jotain myös Facebookissa.

Tsekkaa:

>> koko festariohjelma

>> lista tapahtumaan osallistuvista content guruista

Vähän jo jännittää. Olisi kiva törmätä esimerkiksi muihin Lily-bloggaajiin, jos teitä on paikan päällä!

pinghelsinkibusinessfestival_mukana_02_1080X1080.jpg

muoti trendit suosittelen tyo