Viimeistä viedään

Lähtö lähestyy ja aika alkaa loppua kesken. Pääsiäisen vietin Helsingissä ja oli kiva nähdä perhettä ja kavereita. Nyt olen taas Tukholmassa ja huomenna teen vihoviimeisen työpäiväni! Jännä tunne. Tänä iltana olen uurastanut pakkailujen, siivouksen ja muiden järjestelyjen kanssa, tuntuu kuin se ei koskaan loppuisi. Odotan jo, että pääsen nousemaan lentokoneeseen ja matka voi alkaa! Jännittää ihan hirveästi, vaikka olen kuinka valmistautunut lähtöön. Pian seikkailu saa alkaa! Tässä vielä pääsiäisen tunnelmia äidin luota.

image.jpg

 

Kulttuuri Matkat

Matkakuume nousee eikä siihen auta aspiriini

Jännittää hyvällä ja huonolla tavalla. Suurten muutosten edessä tuntuu, että takki on auki eikä paluuta ole. Turvallisuuden tunnetta jää kaipaamaan, mutta toisaalta tiedän, että toteutan nyt unelmaa, joka on aina pyörinyt mielessäni. Tiedän, etten tule katumaan. Enemmän katuisin, jos en lähtisi, sen tiedän jo nyt. 

Viimeiset viikot Tukholmassa täyttyvät töistä, järjestelyistä ja kavereiden tapaamisesta. Samalla ajatuksissa pyörii nostalginen tunne, että nyt pitäisi nauttia tästä kauniista kaupungista ja kaikista sen ihanista kahviloista, rannoista ja puistoista. Viimeisen kerran vielä. 

Kulttuuri Matkat