Valextra

Huomasin loppuviikosta Luxbagin Instagramista Valextran uudet rannekkeet, joita heille oli saapunut. Olen bongannut nuo joskus aiemmin, mutta en ole koskaan nähnyt niitä livenä. Niinpä suuntasin katsomaan näitä heti – liikeeseen oli muutenkin tullut paljon Valextra & Givenchy uutuuksia (myöskin mahtavia rannekkeita) ja Célinen uutta lähetystä odotettaan lähiviikkoina.

Tämä malli on niin hieno, mutta valitettavasti minulle liian pieni.

Hyvän valikoiman lisäksi liikkeestä saa toki erinomaista palvelua. Olin jo lähtemässä, kun eteeni tuotiin lasillinen samppanjaa. No, ei minulla ollut mitään sitä vastaan, että nautiskelin vielä hetken lisää.

Tässä vielä poimintoja italialaisen Valextran laukuista. Materiaalit ovat hyviä ja pidän aina tuosta käsitellystä pinnasta ja joka palvelee hyvin käytössä. Myös mallit ovat tyylikkään pelkistettyjä.

Pienet pussit ja kukkarot ovat kiva lahjaidea.

Kuvat/Valextra.it

Myös miehille löytyy onneksi työ- ja viikonloppulaukkuja.

Muoti Trendit

Keväinen sunnuntai

 

Onpa ollut ihana sunnuntai! Ensinnäkin siitä on hetki aikaa, kun olen ehtinyt vain olla kotosalla ilman mitään menoa tai ohjelmaa. Aamu meni siis ihan rauhassa. Sää oli kuitenkin niin hieno, että teki mieli lähteä sunnuntaikävelylle. Ilma olikin mukavan lämmin, kadut on jo pesty hiekasta, aurinko lämmitti ensimmäistä kertaa ja silmujakin näkyi jo.

Pysähdyimme paistattelemaan päivää Mattolaiturille, joka kuhisikin heti ihmisistä. Tämä avasi samalla ainakin omalta osaltani terassikauden – sopivasti kesäaikaan siirtymisen myötä.

Joku muukin nautti auringon lämmöstä.

Oho, aika maalauksellinen kuva.

Kotimatkalla alkoi vatsa kurnia sen verran, että päädyimme Seahorseen tuhdille lounaalle. Itse tilasin paistettuja silakoita, mutta toinen puolisko uhmasi fysiikkaa taas THE lohikeitolla, josta tarjoilijatkin aina muistuttavat, ”tiedäthän, että se on iso”. Tuolla on onneksi tullut käytyä aiemminkin, joten setti on tuttu.

Kaikki upposi, neljä lautasellista. No ei tarvitse laittaa iltapalaa.

Siivosin jo loppuviikosta ja ostin samalla kukkia, että sai vain nauttia nyt viikonloppuna.

Kodikasta sunnuntai-iltaa!

Kulttuuri Ruoka ja juoma Suosittelen